82039
نصیری نژاد:هانگژو از هر نظر برای میزبانی آماده است
05 ارديبهشت 1402 15:16
با توجه به بازدیدی که از امکانات شهر میزبان بازیهای آسیایی داشته ام باید بگویم هانگژو از هر لحاظ برای برگزاری رقابت های آسیایی آماده است.

روزنامه گل

رضا نصیری نژاد دبیر کل فدراسیون جهانی کوراش که در هانگژو حضور دارد، ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: بعد از دیداری که با حیدر فرمان در کویت داشتم برای بازدید از محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا کوراش که بصورت تست ایونت هانگژو می‌باشد به این شهر آماده‌ام و باید بگویم میزبان هر لحاظ برای برگزاری این رویداد آسیایی آماده است.

وی ادامه داد: قرار است نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکاردر این بازیها شرکت کنند و ۶ هزار خبرنگار از کشورهای مختلف بازیها را پوشش می‌دهند و ۴ هزار داور در این بازیها در رشته‌های مختلف شرکت دارند و طی بازدیدی که از هتل‌ها، سالن‌ها و سیستم حمل و نقل داشتم باید بگویم آمادگی چینی‌ها برای برگزاری بازیها خیلی بالاست و سرپرستان و مسئولین کمیته‌های ملی المپیک آسیایی هم در این شهر برای بازدید از اماکن و آخرین هماهنگی‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: تمامی سالن‌ها در حد برگزاری رقابت‌های ملی تست شدند ولی رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا تنها رویدادی است که بصورت بین المللی دارد قبل از آغاز بازیهای آسیایی در همین سالن برگزار می‌شود و بعنوان کسی که رقابت‌های مختلفی را دیده‌ام باید بگویم چینی‌ها در سطح بالایی برای میزبانی بازیها آماده‌اند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها