82031
رای دادگاه در پرونده درگیری علی‌اکبری و کاراته‌کای پیشین تیم ملی
05 ارديبهشت 1402 11:39
کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته از اعلام رای دادگاه درباره درگیری با امیرعلی اکبری در شهرک اکباتان خبر داد.

روزنامه گل

مازیار الهامی مدعی شد: ۱۲ اردیبهشت سال گذشته امیرعلی اکبری به بهانه اینکه بیا با هم در MMA یک تیم شویم و با یک اسپانسر جلسه بگذاریم، من را به سر قرار در شهرک اکباتان کشاند اما به محض این که سر قرار رفتم او به من حمله‌ور شد. در این حمله دو دوست او نیز حضور داشتند.

کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته در ادامه ادعا کرد: زمانی که از علی اکبری و دوستانش شکایت کردم او ابتدا منکر حضورش در این درگیری شد و ادعا کرد که من دنبال فالوئر هستم و می‌خواهم آبروی او را ببرم اما ماموران اداره آگاهی با بازبینی دوربین‌های مداربسته و نقطه‌زنی موبایل و هم‌چنین پیام‌های رد و بدل شده پی به دروغ بودن ادعاهای او بردند و او و دوستانش در نهایت توسط دادگاه به پرداخت دیه محکوم شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به ۱۳ سال حضور در تیم ملی کاراته و کسب مدال های مختلف آسیایی و جهانی، من در سال های قبل مربی رزمی علی اکبری بودم و خیلی از فنون رزمی را به او یاد دادم اما او ناسپاسی کرد و با این کار نشان داد اصلا در حد یک قهرمان نیست. او در کشتی هم که بود بخاطر دوپینگ اخراج شد.

الهامی درباره دلایل این درگیری مدعی شد: من اصلا کاری با او نداشتم اما علی اکبری به این دلیل که دیگر جایگاهی در MMA ندارد و من در سازمانی بالاتر از او فایت می‌کنم به من حسادت داشت و اینکه دیگر قبول نکردم مربی رزمی او باشم. کارنامه من در ورزش کاراته برای همه مشخص است و اگر پیگیر این شکایت شدم فقط بخاطر این بود که مردم به خوبی این آدم را بشناسند. او مدت زیادی زیر نظر من تمرین کرد اما با این کار نشان داد در چه سطحی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بر اساس رای دادگاه که در اختیار ایسنا قرار گرفته، افراد متهم در این پرونده تا پس از ۲۰ روز فرصت واخواهی داشتند و اگر در این مدت اقدامی برای اعتراض نکرده باشند، رای قطعی خواهد بود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها