81901
شکایت باشگاه مس کرمان علیه داور مسابقه با ذوب‌آهن/ اسلامی: داور راحت سر تیم ما را بُرید
29 فروردين 1402 14:12
مسئولان باشگاه مس کرمان تصمیم دارند از داور بازی با ذوب‌آهن به کمیته انضباطی شکایت کنند.

روزنامه گل

ذوب‌آهن اصفهان و صنعت مس کرمان در دومین بازی خود در سری یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن ملت اصفهان به مصاف هم رفتند که شاگردان فرزاد کوهیان در یک مصاف بسیار نزدیک و دیدنی به پیروزی ۹۲ بر ۸۴ رسیدند.

این پیروزی در حالی به دست آمد که بازی ۲ تیم در پایان چهل دقیقه در عدد ۷۸ مساوی شد، اما در پنج دقیقه‌ی اضافه، ذوب‌آهن ۱۴ بر ۶ به برتری رسید تا در نهایت پیروزی دوم شاگردان کوهیان مقابل صنعت مس کرمان با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۸۴ به ثبت برسد.

این نتیجه در حالی به ثبت رسید که تا ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی نماینده کرمان با اختلاف ۳ امتیاز میزبان خود پیش بود، اما روی خطای فنی که توسط داوران بر علیه مس کرمان اعلام شد بازیکنان ذوب‌آهن از پرتاب پنالتی و حمله‌ای که داشتند بازی را به تساوی رساندند و پس از آن نیز شاگردان اسلامی در حمله‌ای که داشتند ناموفق بودند تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

البته اعضای کادرفنی و مدیریتی باشگاه مس کرمان نسبت به سوت‌های داور این مسابقه معترض بودند و به همین دلیل هم معاونت حقوقی این باشگاه تصمیم دارد امروز با ارسال شکوائیه‌ای به همراه فیلم مسابقه اعتراض رسمی خودشان را به کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال ارجاع دهند تا از حق قانونی خودشان دفاع کنند.

در همین رابطه محمدرضا اسلامی سرمربی تیم مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اشاره به اینکه سر تیم آنها توسط داور مسابقه بریده شد، به آنا گفت: درست در لحظاتی که در خانه حریف می‌رفتیم تا بازی را ببریم داور مسابقه بی جهت علیه ما خطای تکنیکال فول اعلام کرد تا بازیکنان میزبان از ضربه پنالتی و حمله خود به ۳ امتیاز آسان برسند و بازی عقب افتاده را مساوی کنند. خطایی که اصلا درست نبود و بی جهت علیه تیم ما گرفته شد. به نوعی با این سوت داور سرمان را برید.

وی با اشاره به اینکه امروز از داور مسابقه با ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال شکایت خواهند کرد، اظهار داشت: در بازی شب گذشته (دوشنبه) تصمیماتی از داور گرفته شد که بی سابقه است زیرا داور با اشتباه خود تمرکزمان را بهم ریخت و بازی که می‌توانستیم ببریم را در اور تایم باختیم. اکنون هم تصمیم داریم با ارسال شکایتی به کمیته انضباطی از حقمان دفاع کنیم. چطور کمیته انضباطی بازیکنان، مربیان، سرپرستان و حتی لیدرهای تیم‌ها را محروم می‌کند و یک جا هم باید داوران بیایند و نسبت به عملکرد خودشان پاسخگو باشند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها