81896
ساعی: دوباره ماه دهم سال تکلیف بودجه روشن نشود
29 فروردين 1402 13:47
رییس تکواندو می گوید که امیدوار است دوباره ماه دهم سال تازه تکلیف بودجه مشخص نشود.

روزنامه گل

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو پس از رقابت‌های انتخابی تیم ملی با «ورزش دات آنلاین» گفتگو کرد.

دلمان نمی‌آمد بچه‌ها را خط بزنیم

او در مورد مسابقات انتخابی مردان برای مسابقات جهانی باکو که قرار است ۱۴ خرداد برگزار شود، گفت: انتخابی مردان خیلی خوب بود تا حدی که لذت بردیم و در آخر به بچه‌ها چه آنهایی که انتخاب شدند و چه تکواندوکارهایی که انتخاب نشدند، تبریک گفتم. حقیقت این است که دلمان نمی‌آمد بچه‌های باخته بودند، خط بزنیم چون آنها هم خوب بودند حتی هنوز در اردو هستند و دلمان نیامد که بروند. واقعا چند ساعت رقابت سخت و نزدیک دیدیم. به بچه‌هایی که در انتخابی برنده شدند گفتم که هفتاد درصد راه را رفتند چون همین جا از ماراتن سخت انتخابی عبور کردند تا عضو تیم ملی شوند دیگر بعد از این جهانی باکو است که سی درصد باقی ماجرا خواهد بود.

زنان نشان دادند که پیشرفت کردند

ساعی درباره انتخابی زنان هم عنوان داشت: انتخابی زنان هم نشان داد که تکواندوکاران ما پیشرفت خوبی کردند. در سنگین وزن تکواندوکار که اتفاقا باخت نمایش قابل توجهی داشت و نشان داد که چقدر رشد کرده است. در کل پیشرفت آنها به چشم همه آمد. رقیب مبینا نعمت زاده یعنی غزل سلطانی هم مبارزه خیلی خوبی داشت. او قبلا هم خوب بود اما دوره‌ای افت کرد و حالا نشان داد که با قدرت برگشته است.

فرزان تغییر کرده

رییس فدراسیون تکواندو از سونامی نیز حمایت کرد و افزود: فرزان خیلی تغییر کرده است. او واقعا متمرکز شده و بعد از دوره‌ای که خوب نبود حالا با تمرکز کارش را دنبال می‌کند و به نظر من با این روند دوباره به سکو می‌رسد.

نگران داوری نیستیم

ساعی معتقد است: اگر اتفاقات مکزیک تکرار نشود، مسابقات جهانی باکو می‌تواند اتفاقات خوبی برای ما داشته باشد. قطعا داورها بهتر عمل می‌کنند تا برای المپیک دیده شوند و آن اتفاقات تکرار نشود بنابراین نگران نیستیم. اما قول سکو نمی‌دهم، قول می‌دهم روند ما از مکزیک بهتر باشد چون در حال طی کردن مسیر درست هستیم.

خبری از بودجه نیست

قهرمان سابق تکواندو خاطرنشان کرد: از بودجه ۱۴۰۲ که خبری نیست و باید مثل پارسال تفاهم نامه امضا کنیم. امیدوارم امسال مانند سال گذشته در ماه دهم سال تازه تکلیف بودجه همان سال مشخص نشود و زودتر این مساله روشن شود تا ببینیم وزارت ورزش چقدر به ما می‌دهد، کمیته المپیک چقدر پرداختی دارد و چقدر خودمان باید برنامه ریزی کنیم تا ورودی داشته باشیم.

وی درباره برنامه بعد از جهانی یاد آور شد: اگر تمام اعزامی‌های گرندپری به باکو می‌آمدند از همان جا به به ایتالیا می‌رفتیم اما باید به تهران برگردیم سپس با ترکیب اعزامی بعد از مسابقات جهانی راهی گرند پری شویم.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها