81890
کاشانی برای انتخاب سرمربی دست به کار شد/ رونمایی از گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید
29 فروردين 1402 13:18
مدیر جدید تیم ملی امید برای انتخاب سرمربی دست به کار شده است.

روزنامه گل

پس از قطعی شدن انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر جدید تیم ملی فوتبال امید انتخاب سرمربی این تیم وارد مراحل‌ جدی‌تری شده است.

ظاهرا کاشانی که در جلسه شنبه مسئولان فدراسیون فوتبال و امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان با مسئولان کمیته ملی المپیک حضورش در تیم امید قطعی شد، طبق تعامل با فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک مشغول مذاکره با گزینه‌های مدنظرش برای سرمربیگری است.

یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های کاشانی برای این سمت محمد ربیعی، سرمربی فعلی مس رفسنجان است که پیش از این اعلام کرده بود با وجود دریافت این پیشنهاد در حال حاضر نمی‌تواند به تیم امید کمک کند. با این وجود مدیر تیم امید قصد دارد به زودی جلسه‌‌ای را با ربیعی برگزار کرده و رضایت این مربی را جلب کند.

البته شنیده می‌شود به جز ربیعی 2 گزینه دیگر هم مدنظر کاشانی قرار گرفته‌اند که با توجه به شرایط و سوابق این مربیان بعید به نظر می‌رسد آن‌ها در حال حاضر علاقه‌ای به کار در این عرصه داشته باشند. یکی از این مربیان پیش از این جزء چهره‌های اصلی سرمربیگری تیم بزرگسالان بود و دیگری در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته است.

قرار است کاشانی به زودی گزارشی از عملکرد خود را در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ارائه بدهد.

پیش از این مجتبی حسینی، اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی امید نام برده می‌شد اما به نظر می‌رسد او که خودش اعلام کرده وارد مذاکره رسمی با فدراسیون نشده گزینه برخی مدیران فدراسیون است تا کاشانی.

#تیم ملی امید
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها