در حاشیه قرض دویست هزار یورویی پرسپولیس
81795
کجایی آقای مدیر؟
26 فروردين 1402 20:13
قرمزها خوشحالند که با قرض و بدهی مضاعف از خطر جسته‌اند، اما ما همچنان نمی‌دانیم چرا باید چنین پول مفتی را بابت قرارداد ناشیانه با یک گلر ذخیره بپردازیم؟

روزنامه گل

روزنامه گل- طی چند روز گذشته احتمال محرومیت پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد. این نگرانی مخصوصا زمانی تشدید شد که مهدی تاج اعلام کرد پرسپولیس درگیر یک پرونده بدهی است که اگر بسته نشود، برای این باشگاه مشکل‌ساز خواهد شد. موضوع مربوط به پرونده رادوشوویچ بود؛ گلر کرواتی که قرارداد 3ساله‌اش را فسخ کرد و پرسپولیس باید چیزی حدود 800هزار یورو به او بپردازد. با توافق صورت گرفته، قرار شده این پول در اقساط 200هزار یورویی پرداخت شود که واریز قسط دوم به مشکل خورد. فدراسیون فوتبال قول داده بود کمک کند تا باشگاه پرسپولیس این پول را از محل مطالباتش در کنفدراسیون فوتبال آسیا بپردازد که آخرش این اتفاق رخ نداد و کار گره خورد.

نهایتا اما باشگاه پرسپولیس در طول تعطیلات این مبلغ را فراهم کرد و به‌حساب رادو ریخت. آنها یک بیانیه هم دادند و تاکید کردند که یک روز قبل از پایان مهلت موفق به فراهم کردن پول شده‌اند. حالا این 200 هزار یورو از کجا آمده؟ از یکی از بانک‌ها قرض کرده‌اند تا بعدا پس بدهند. قرمزها خوشحالند که با قرض و بدهی مضاعف از خطر جسته‌اند، اما ما همچنان نمی‌دانیم چرا باید چنین پول مفتی را بابت قرارداد ناشیانه با یک گلر ذخیره بپردازیم؟ یعنی نمی‌شد با یک گلر ذخیره، قرارداد طولانی‌مدت آن هم با این رقم بالا نبست؟ راستی مدیری که این حماسه(!) را ساخت، امروز کجاست؟


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها