81790
کریمی: وزارت ورزش هماهنگی‌های لازم را برای حل مشکلات استقلال انجام داده است/ پرداخت پول استراماچونی در اولویت است
26 فروردين 1402 17:56
سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات باشگاه باشیم تا بتوانیم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.

روزنامه گل

حجت کریمی پس از دیدار با وزیر ورزش، اظهار داشت: تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص حمید سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد. در اولین روز حضورم در باشگاه استقلال جلساتی را برگزار کردیم و مشکلات و موضوعات مورد بررسی قرار گرفتند که بعد از این جلسات امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان آمدیم و بیش از یک ساعت درخصوص مشکلات باشگاه صحبت کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت بدهی‌ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال اولویت باشگاه است، گفت: سجادی در دیدار امروز با چندین نفر از مدیران دستگاه‌های مختلف در راستای همکاری و حل مشکلات باشگاه استقلال تماس گرفت که امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات باشگاه باشیم تا بتوانیم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.

کریمی تصریح کرد: مقرر شده که طرفداران و دنبال کنندگان اخبار باشگاه فقط به اخباری که از سوی دکتر سمیعی سخنگوی باشگاه منتشر می‌شود، استناد کنند. تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص دکتر سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به باقی ماندن ۴ روز تا پایان ماه و مهلت پرداخت بدهی استراماچونی گفت: از پیگیری‌ها و تماس‌های وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم و امیدوارم در روزهای آینده شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب برای باشگاه و هواداران باشیم.

#وزیر ورزش و جوانان #حمید سجادی #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها