استقلال و پرسپولیس باید منتظر لغزش دیگر سپاهان باشند
81786
حاجی پور: بازی با هوادار مهمتر از دربی است
26 فروردين 1402 14:40
علی مسعودی - استقلال در بازی حساس قبل از دربی به مصاف هوادار می رود که در این مسابقه محکوم به پيروزی است.

روزنامه گل

استقلال در بازی حساس قبل از دربی به مصاف هوادار می رود که در این مسابقه محکوم به پيروزی است. در خصوص این مسابقه و شرایط استقلال گفت و گویی با افشین حاجی پور بازیکن سابق آبی ها انجام دادیم که او اعتقاد دارد بازی با هوادار مهمتر از دربی است.

بازی با دربی را چطور می بينی؟

بازی با هوادار بسیار مهمتر از دربی است چون سه امتیاز این مسابقه می تواند جایگاه تیم را حفظ کند و بازیکنان با روحيه لازم به مصاف حریف سنتی بروند. اگر استقلال در این مسابقه امتیاز از دست دهد با توجه به مشکلات اخیر احتمال دارد حواشی دیگری به تیم وارد شود و بازی با پرسپولیس را سخت تر کند.

آیا دربی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند؟

بستگی به نتایج سپاهان دارد. اگر سپاهان امتیاز از دست بدهد به نظرم این دربی است که شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس را افزایش می دهد و یکی از این دو‌ تیم می تواند به قهرمانی امیدوار تر کند. البته‌ اگر سپاهان امتیاز از دست نده و همینطور پیش برود شانس قهرمانی این تیم بيشتر از پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

جدايی فتح الله زاده مشکلات را بيشتر می کند یا کمتر؟

فکر نمی کنم توفيقي در استقلال داشته باشد چون استقلال با بودن آقای فتح الله زاده نیز مشکلات خودش را داشت حال اینکه او رفته شاید بيشتر هم شود؛ گرچه اگر استقلال از آسیا حذف شده باشد که فکر می کنم شده، هیچ مدیری کمک خاصی به باشگاه نخواهد کرد.

آیا ساپینتو تا پايان فصل دوام می آورد؟

من کار را سخت می دانم ولی فکر می کنم او تا پایان فصل بماند و جدا شود چون مربيان حرفه‌ای وقتی‌ مشکلات اينچنينی را می بینند جدايی را به ماندن ترجیح می دهند. تا الان هم که او دوام آورده واقعا شاهکار کرده!

#استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها