81734
چینی ها خواستار دوباره حدادی شدند
25 فروردين 1402 16:42
با وجود اینکه حامد حدادی دچار مصدومیت سنگینی شد و فصل لیگ بسکتبال چین را نیمه کاره رها کرد، سیچوآن دوباره خواستار او برای فصل بعد شده است.

روزنامه گل

حامد حدادی فصل گذشته دچار مصدومیت سنگینی شد و زیر تیغ جراحی رفت با این حال مدیران باشگاه سیچوآن چین خواستار حضور دوباره وی در این تیم شدند. این اتفاق فعلا در پروسه توافق شفاهی است و قرارداد مکتوب برای حدادی فرستاده خواهد شد.

قرار بود فصل گذشته حدادی در چین آخرین فصل لژیونری‌اش را سپری کند اما با تغییر شرایط اسطوره بسکتبال ایران، فصل آینده هم به CBA چین می‌رود و احتمالا آنجا خداحافظی خواهد کرد. البته مدیران سیچوآن شرایط ویژه‌ای را برای بازی کردن حدادی قرار است در نظر بگیرند به طوری که او مدت کوتاه و شاید فقط در بازی‌های خانگی به میدان برود.این روزها حدادی محافظ پایش را نیز را درآورده و بدون محافظ راه می‌رود. هر چند مقداری چسبندگی در پایش باقی مانده اما روزانه بین بیست تا سی دقیقه پیاده روی می‌کند.

اواسط دی ماه گذشته حامد حدادی بعد از ۱۹ دقیقه بازی برای سیچوآن برابر تیم جلین در لیگ چین از ناحیه آشیل پا آسیب دید و با برانکارد به بیرون زمین رفت. او در چین جراحی کرد و سپس با اجازه پزشکان مدتی است به ایران بازگشته و درمانش را پیگیری می‌کند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها