81731
محمدی: امیدوارم کریمی طلا بگیرد
25 فروردين 1402 16:39
مراد محمدی ملی‌پوش اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص مسابقات کشتی قهرمانی آسیا توضیحاتی ارائه داد.

روزنامه گل

مراد محمدی قهرمان پیشین کشتی آزاد کشورمان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا و نتایجی که کشتی گیران گرفتند به «ورزش دات آنلاین» گفت: نتایج خوبی کسب نکردیم و شرایط بدنی بچه‌ها اصلاً در این مسابقات خوب نبود. نتایج بدی گرفتیم فکر می‌کنم با این نتایجی که گرفتیم چهارم، پنجم شویم. از لحاظ بدنی و آمادگی بدنی در حد خودشان نبودند. حتی رحمان عموزاد در سه دقیقه اول خوب کشتی می‌گرفت ولی در سه دقیقه دوم آن شادابی همیشگی را نداشت و بدنش کم می‌اورد. در این مسابقات برنامه تمرینی، روحی و بدنی کلا بد بود.

وی درباره تاثیر نبود درستکار سرمربی تیم ملی در اردوها خاطر نشان کرد: زمانی که درستکار آمد تیم از قهرمان کشور در اختیار او قرار گرفت و نفراتی که قهرمان کشور کشتی گرفته بودند به اردو پیوستند. بعد از قهرمانی کشور شرایط آنها خوب بود و نبودن درستکار در آن مقطع هیچ تاثیری نداشت.

محمدی در ادامه گفت: همه بچه‌ها سه دقیقه دوم بدنشان کامل تحلیل می‌رفت و این مشخص بود. نمونه بارز آن عموزاد و علی کریمی که در تایم‌های دوم با حریف کره‌ای و مغولی امتیاز از دست داد.

وی درخصوص فینالیست امروز عنوان داشت: علی کریمی شرایطش برای گرفتن طلا بد نیست. فاصله ما در وزن ۸۶ کیلوگرم با دنیا و آسیا خیلی زیاد است؛ ولی نباید از حریف قزاق قافل شد. او ۵، ۶ سال است در سطح خوبی کشتی می‌گیرد. امیدوارم کریمی بتواند مدال طلای آسیا را کسب کند.

محمدی در آخر گفت: کشتی گیران با ضعف جسمانی و بدنی برای مسابقات حاضر نبودند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها