81695
جذب رونالدو مثل قهرمانی آسیا برای النصر
22 فروردين 1402 12:30
خبرنگار عربستانی تشبیه جالبی از شکار بزرگ النصر در جذب رونالدو بیان کرد.

روزنامه گل

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی زمستان گذشته به شکل غیرمنتظره فوتبال اروپا را ترک کرد و راهی لیگ عربستان و تیم النصر شد. انتقال دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به فوتبال آسیا جنجال زیادی خلق کرد.

اکنون با گذشت نیم فصل از حضور رونالدو اعجوبه پرتغالی با به ثمر رساندن 11 گل خیلی زود در میان بهترین گلزنان لیگ این کشور قرار گرفت. اما رونالدو تدر بازی آخر النصر مقابل الفیحاء نتوانست کاری انجام دهد و این بازی نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این تساوی برای النصر و رونالدو در راه قهرمانی لیگ بسیار بد بود چون الاتحاد صدرنشین لیگ عربستان فاصله اش با النصر را به 3 امتیاز افزایش داد. رونالدو بعد از این مساوی از کوره در رفت و با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد.

عصبانیت رونالدو سوژه رسانه های دنیا شد. به همین خاطر برخی از هواداران النصر نام مسی را در ورزشگاه سر دادند تا به نوعی از عملکرد رونالدو انتقاد کرده باشند.

در همین رابطه حسن الصبحان خبرنگار عربستانی در پاسخ به سوال اینکه انتقال رونالدو برای النصر فایده داشت یانه گفت: این طور به شما بگویم کریستیانو رونالدو تنها یک خرید به شمار نمی آید بلکه جذب رونالدو برای النصر مشابه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. یعنی وزن رونالدو به اندازه قهرمانی آسیاست.

#کریستین رونالدو
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها