هوادار تیم باانگیزه و جوانی است و مربی باهوشی دارد
81666
کارگرجم: استقلال فقط باید به بردن فکر کند
21 فروردين 1402 13:54
اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان بازی سختی را مقابل هوادار در پیش دارند و باید به دنبال ۳ امتیاز باشند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

روزنامه گل

اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان بازی سختی را مقابل هوادار در پیش دارند و باید به دنبال ۳ امتیاز باشند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

درخصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک صحبت کنید؟

یکی از بهترین بازیهای استقلال در لیگ امسال بود .استقلال توانست به یک ۳ امتیاز با ارزش دست پیدا کند و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند. شکست دادن آلومینیوم در اراک کار راحتی نبود ولی استقلال موفق به انجام این کار شد.

رقابت در صدر جدول بسیار فشرده شد؟

۳ تیم در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند که به نظرم هر ۳ تیم به یک اندازه شانس قهرمانی دارند. امیدوارم استقلال باید از این شانس نهایت استفاده را برده و مانند فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کند.

قایدی این روزها در شرایط بسیار خوبی است؟

قایدی در این فصل توانسته ۸ گل به ثمر برساند و شانس کسب عنوان آقای گلی نیز باشد.به اعتقاد من مهاجم استقلال حتی شانس دعوت به اردوی تیم ملی را نیز دارد. امادگی بالای بدنی قایدی می تواند امسال به کسب عنوان قهرمانی ابی پوشان نیز کمک کند.

دیدار مقابل هوادار را در ادامه رقابتهای لیگ برتر چطور ارزیابی می کنید؟

بازی سختی است زیرا هوادار تیم باانگیزه و جوانی است و از مربی با هوشی چون الهامی سود می برد.استقلال در این بازی باید ۳ امتیاز را کسب کند تا فاصله اش از رقبا در صدر جدول بیشتر نشود و حتی در صورت لغزش احتمالی دوباره سپاهان صدر نشین شود.

آیا استقلال می تواند عنوان قهرمانی را تکرار کند؟

خیلی سخت است زیرا فاصله تیمها به هم نزدیک است و باید در تمام بازیها به فکر پیروزی باشند.

#اکبر کارگرجم #پیشکسوت استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها