آخر و عاقبت سياست "رابین‌هودی" همین می‌شود
81660
لطیفی: در دربی هر نتیجه‌ای به سود سپاهان است
21 فروردين 1402 13:29
علی مسعودی  -   استقلال درحالی در کورس قهرمانی قرار گرفته که از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی ندارد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند

روزنامه گل

استقلال درحالی در کورس قهرمانی قرار گرفته که از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی ندارد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. درخصوص شرایط تیم گفت و گویی با علی لطیفی پیشکسوت استقلال انجام دادیم که او اعتقاد دارد حضور علی فتح الله زاده در شراط فعلی به ضرر خودش و تیم شد.

در خصوص استقلال صحبت می کنید؟

استقلال از لحاظ نتیجه گیری عالی عمل کرده و نتایج خوبی هم گرفته است. سخت ترین بازی استقلال همین بازی با آلومینیوم بود که برد و درسته که پنج بازی دیگر هم دارد اما عبور از آلومینیومی که خوب دفاع می‌کند کار راحتی نبود.

مدیریت استقلال چطور؟

به نظرم بزرگترین اشتباه علی فتح الله زاده رفتن به برنامه تلویزیونی بود که هم به ضرر خودش تمام شد و هم به ضرر تیم که آخرش دیدید همه بازیکنان و کادر فنی علیه او بلند شدند. الان شرایط طوری است که باید آقای فتح الله زاده را رفتنی بدانیم چون هیچ کسی پشتش نیست.

مقصر مشکلات فتح الله زاده هست یا دیگران هم نقش دارند؟

مقصر نه فتح الله زاده است و نه مدیران قبلی، مقصر دولت مردانی هستند که با سیاست غلط آمدند و بدون برنانه پیش رفتند. وقتی سیاست اشتباه باشد آخرش هم همین می شود که هر مديري می آید کلی بدهی و مشکلات برجا می گذارد و در ادامه همه مثل "رابین هود " عمل می کنند و می خواهد قهرمان ملی شوند!

نتایج را تا آخر فصل چطور می بینید؟

نتایج برای هر سه تیم بالای جدول سخت است ولی باید بگویم هر نتیجه ای در دربی رقم بخورد به سود سپاهان خواهد شد‌. روی کاغذ هم بازی های سپاهان راحت تر از دو تیم استقلال و پرسپولیس است.

#علی لطیفی #پیشکسوت استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها