81617
دبیر هیات فوتبال تهران: شیرازی اصلا برگه‌های رای را ندیده بود/ تغییر در برخی هیات‌ها براساس نامه ادارات کل بود
20 فروردين 1402 18:35
دبیر هیات فوتبال تهران گفت: شیرازی اصلا برگه‌های رای را ندیده بود که بداند چه کسی به او رای داده یا نداده است.

روزنامه گل

عباس تیموری در مورد برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران و برگه های رایی که چاپ شده بود، اظهار داشت: به عنوان دبیر هیات فوتبال بحث علامت گذاری در برگه های رای را به هیچ عنوان تایید نمی کنم. برگه های رای در مجمع جمع و تحویل امور استان های فدراسیون فوتبال شد.

وی در مورد اینکه پس چه کسی برگه ها را چاپ کرده است، گفت: نمونه برگه ها از طریق فدراسیون به هیات های استانی ارسال و تکثیر می شود. حتی چیدمان مجمع نیز از سوی مسئولا مجامع فدراسیون است. دسواتن اهداف دیگری را دنبالل می کردند و بحث برگه های رای مطرح نبوده است. بر فرض مثال این شائبه که گفته می شد درست باشد که نیست، چه تاثیری در روند انتخابات داشته است. منِ هیات فوتبال که اصلا بعد از مجمع برگه رای دستم نیامده است و اطلاعی ندارم که چه کسی به چه کسی رای داده است. حتی ما برای مراجع نظارتی که چند نامزد هم در اوایل به آن اعتراض داشتند و در مجمع هم نیامدند، گفتیم که اگر شک و شبهه ای است خودشان از فدراسیون فوتبال استعلام بگیرند.

دبیر هیات فوتبال در مورد اینکه گفته شده کسانی که به شیرازی رای ندادند و برکنار شدند، عنوان کرد: من چنین چیزی را تایید نمی کنم، اصلا شیرازی اطلاعی نداشت که چه کسی به او رای داده است یا نه. بحث تغییر برخی روسای هیات ها هم براساس نامه ای بوده که ادارات کل شهرستان ها زده بودند. این نامه ها قبل از برگزاری انتخابات بود، اما با توجه به نامه دبیرکل فدراسیون مبنی بر اینکه انجام تغییر و تحولات به بعد از انتخابات باشد، ما هم طبق آن پیش رفتیم.

تیموری در مورد اینکه شیرازی در برنامه تلویزیونی صحبت هایش متناقض بود، گفت: نه اینطور نیست. آن سوال بد پرسیده شده بود. اگر سوال درست بود، او هم درست جواب می داد. در این برنامه عدالت رعایت نشد.

وی در مورد اینکه شما می مانید یا خیر، گفت: تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.

#فدراسیون فوتبال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها