برای قهرمانی بازی به بازی جلو می‌رویم
81593
عبدی: حتما جواب اعتماد آقایحیی را می‌دهم!
20 فروردين 1402 13:01
آرش جعفری- مهاجم جوان پرسپولیس می‌گوید کاری به نتایج سپاهان و استقلال ندارند و فقط کار خودشان را انجام می‌دهند و بازی به بازی جلو می‌روند تا به هدفشان برسند.

روزنامه گل

پرسپولیس در دو بازی حساس موفق شد، ابتدا در رفسنجان مس این شهر را شکست دهند و سپس در تهران با 3 گل از سد ملوان گذشت تا درکورس قهرمانی باقی بماند. مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس در این دو پیروزی نقش مهمی داشت در رفسنجان موفق شد یک پنالتی بگیرد تا برنده باشند و در بازی با ملوان یک پاس‌گل داد تا در پیروزی سهم داشته باشد.

عبدی به قهرمانی تیمش در لیگ بسیار امیدواراست اما درعین‌حال می‌گوید، ما بازی به بازی جلو می‌رویم و این را خوب می‌دانیم بازی‌های باقی‌مانده برای ما هرکدام حکم فینال دارد.

ابتدا از بازی با مس رفسنجان شروع کن بازی را چطور دیدی ؟

بازی خیلی سخت و فنی‌ای را از دو تیم شاهد بودیم. مس رفسنجان تیم خوب و سازمان‌دهی شده‌ای بود و کمترین گل‌خورده را در این فصل داشت و در زمین خودش فکر می‌کنم شکستی را متحمل نشده بود. به همین دلیل ما می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم. باوجوداین با تمام توان بازی کردیم چون باید پیروز می‌شدیم تا در کورس قهرمانی بمانیم. ازاین‌رو با ارائه بازی حساب‌شده تیم میزبان را با برنامه سرمربی‌مان تحت‌فشار قراردادیم و آن‌ها را شکست دادیم و سه امتیاز گرفتیم که هدفمآن‌هم همین مهم بود. خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم و شرمنده هواداران نشدیم چون می‌دانستیم هواداران فقط منتظر برد و کسب سه امتیاز از سوی تیم محبوبشان هستند.

پرسپولیس با پنالتی تو برنده شد اما خیلی‌ها عقیده داشتند تو را پشت محوطه زده‌اند در این مورد صحبت می‌کنی؟

ابتدا باید بگویم خطا و سپس اخراج بازیکن مس رفسنجان صد درصد بود و در این موضوع شکی وجود ندارد چون من از بازیکن مس رد شده بودم و شک نکنید گل را زده بودم اما مدافع میزبان مانع گلزنی‌ام شد. در مورد خطا هم واقعاً مرا زد و هل داد و در محوطه جریمه سرنگونم کرد، به همین دلیل در مورد کارت قرمز مدافع مس رفسنجان هیچ شکی وجود ندارد. بعدازآن‌هم من فقط این موضوع را متوجه شدم که درون محوطه جریمه سرنگون شدم و خدا را شکر که مسبب گرفتن پنالتی برای تیمم شدم. برای همین من به سایر مسائل کاری ندارم.

تو همیشه مقبل مس گل زده‌ای و بک کارنامه خوب داری چرا خودت پنالتی را نزدی؟

من در این مورد نمی‌توانم حرف بزنم چون سرمربی تیم در این خصوص تصمیم می‌گیرد، به همین دلیل هم من تابع نظر سرمربی تیم هستم ضمن اینکه سرمربی تیم ما گولسیانی را به‌عنوان پنالتی‌زن اول مشخص کرده و او هم خوب از عهده این کار برآمده است. نکته مهم برای همه بازیکنان تیم ما هم‌کسب سه امتیاز است و واقعاً فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی گل به نامش بخورد و ثبت شود.

از بازی با ملوان بگو یک برد پرگل و یک پاس‌گل هم دادی ؟ بازی خوبی بود. همان‌طور که گفتم ما در هر بازی فقط به برد فکر می‌کنیم. در بازی با ملوآن‌هم برای برد به زمین آمدیم و خدا را شکر موفق شدیم 3 گل بزنیم. در مورد پاس‌گل هم من کار خاصی نکردم با سر صادقی را در موقعیت خوبی گذاشتم و او هم بهترین استفاده را برد و توپ را به گل تبدیل کرد.

پریرا هم بالاخره پایش به گلزنی باز شد نظرت درباره او چیست ؟

پریرا مهاجم خوبی است. او به زمان بیشتری نیاز دارد تا با تیم و شرایط و جو پرسپولیس هماهنگ شود. مطمنا او در آینده بهتر بازی خواهد کرد و گل‌های بیشتری خواهد زد. زدن گل اول به او کمک خواهد کرد تا بهتر شود و از زیر بار فشار بیرون بیاید.

این روزها پیشکسوتان پرسپولیس مثل جمشید شاه‌محمدی و یا حمید درخشان درباره تو حرف زدند و عقیده دارند که اگر بیشتر بازی کنی بیشتر مثمر ثمر خواهی بود و یحیی باید بیشتر به تو بازی بدهد.

ابتدا باید از پیشکسوتان پرسپولیس که به من محبت دارند تشکر کنم. از آقا یحیی هم ممنون هستم که به من اعتماد کرد و دو بازی پشت سر هم‌بازی کردم. امیدوارم توانسته باشم جواب اعتماد آقا یحیی را داده باشم و از این به بعد هم بهتر بازی کنم. من سرباز پرسپولیس هستم و چه بازی کنم و چه بازی نکنم آرزو دارم پرسپولیس بهترین نتایج را بگیرد.

باوجود فاصله یک امتیازی‌تان با سپاهان و استقلال و 5 بازی باقیمانده به قهرمانی در پایان لیگ چقدر امیدوار هستی؟

پرسپولیس قبلاً در لیگ‌های گذشته بااینکه عقب بوده در روز آخر قهرمان شده است. اما در کل ما کاری به سپاهان و استقلال نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال هدف اصلی‌مان که پیروزی در هر 5 بازی باقیمانده است، هستیم و قطعاً در5فینال باقی‌مانده فقط به پیروزی فکر می‌کنیم چون می‌دانیم اگر خودمان برنده شویم و بازی‌های خودمان را ببریم به هدفمان می‌رسیم.

پرسپولیس شانس قهرمانی در جام حذفی را هم دارد در این مورد بگو.

تیم‌هایی که تا این مرحله بالاآمده‌اند همه شخصیت قهرمانی دارند، ضمن اینکه جام حذفی هم نشان داده هیچ‌گاه نباید تیمی را دست‌کم گرفت. به‌طور مثال دیدید فصل قبل نساجی قهرمان این جام شد، بنابراین ما با تمام قدرت مقابل گل‌گهر در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم تا به نیمه‌نهایی برسیم و راه خودمان را برای قهرمانی هموارسازیم چون به قهرمانی و کسب سهمیه از طریق جام حذفی جدا از لیگ برتر چشم دوخته‌ایم و روی آن‌هم حساب بازکرده‌ایم.

#مهدی عبدی #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها