با حواشی اخیر انگیزه بازیکنان استقلال بیشتر شده
81592
ورمزیار: قهرمان لیگ را سپاهان تعیین می‌کند، نه دربی!
20 فروردين 1402 12:56
علی مسعودی- با توجه‌ به شکست‌ سپاهان مقابل تراکتور حساسیت لیگ بیشتر شد تا الان رقابت برای قهرمانی فشرده تر شود.

روزنامه گل

با توجه‌ به شکست‌ سپاهان مقابل تراکتور حساسیت لیگ بیشتر شد تا الان رقابت برای قهرمانی فشرده تر شود. درخصوص ۵ بازی آینده ۳ تیم و شرایط فعلی استقلال گفت و گویی با صادق ورمزیار کاپیتان سابق آبی ها انجام دادیم که او اعتقاد دارد قهرمان لیگ را سپاهان تعیین می‌کند چون بازی‌های آسان تری دارد.

چرا علی فتح الله زاده نتوانست مشکلات استقلال را حل کند و آیا او در حذف تیم از آسیا مقصر بود؟

در حذف استقلال و مشکلات رخ داده تنها یک نفر مقصر نیست و همه در آن سهيم هستند. مديريت قبلی و حتی وزارت ورزش و جوانان که فعلا متولی تیم های استقلال و پرسپولیس است هرچند بحث خصوصی سازی مطرح شده و مردم فکر می کنند واقعا دو تیم خصوصی شده اند‌! با این حال خود آقای فتح الله زاده هم می توانست بهتر از این مديريت کند هرچند احتمال داشت تیم طور دیگری بهم بريزد. او اگر پول بازیکنان را نمی داد یک مشکل پیدا می کرد و اگر هم می‌داد مشکل دیگری را متحمل می شد.

حذف از آسیا بهتر بود یا پول ندادن به بازیکنان؟

قطعا پول ندادن به بازیکنان ولی اگر بازیکن پول نمی گرفت و تیم در کورس قهرمانی قرار نمی گرفت آیا این حواشی بوجود نمی آمد؟! قطعا می آمد و من عرض کردم می شد بهتر مديريت کرد.

قهرمانی لیگ را دربی مشخص می کند؟

به هیچ عنوان دربی قهرمانی را تعیین نمی کند چون سپاهان صدرنشین است و تا حدودي نیز بازیهای آسان تری دارد. استقلال و پرسپولیس باید مقابل هم بازی کنند که نتيجه این مسابقه می تواند به سود سپاهان شود اگر مساوی شود.

آیا حواشی اخیر در ۵ بازی آینده استقلال تاثیرگذار می شود؟

من فکر می کنم حواشی اخیر باعث شده انگیزه بازیکنان بالا تر برود و لیگ را خیلی جدی بگيرند و برای قهرمانی مبارزه کنند چون این قهرمانی ارزش بالایی خواهد داشت. الان شرایط به گونه‌ای است که بازيکنان برای دل هواداران و خودشان بازی می کنند نه باشگاه و مديريت.

#استقلال #پیشکسوت استقلال #صادق ورمزيار
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها