81572
جدایی، توافق باشگاه نساجی و حمید مطهری
19 فروردين 1402 21:15
باشگاه نساجی و حمید مطهری با هم توافق کردند با همکاری خود در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پایان دهند.

روزنامه گل

نساجی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در خانه تیم فولاد خوزستان شکست خوردو این شکست موجب شد تا ایزد سیف الله پور خبر از برگزاری نشست هیات مدیره در روز شنبه دهد. در این نشست اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدند که به همکاری با حمید مطهری پایان دهند و البته این جدایی در سایه توافق و تفاهم صورت گرفته است.

نساجی با 24 امتیاز از 25 امتیاز تیم دوازدهم جدول رده بندی به حساب می آید و خطر سقوط به دسته یک را احساس نمی کند. از سویی باید گفت نساجی یکی از تیم های باقی مانده در جدول جام حذفی است و در مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها باید با پیکان دیدار کند.

تیم نساجی در در دور برگشت لیگ برتر پیروز نشده است. قرار است یک مربی خارجی جانشین حمید مطهری شود.

نساجی در دور رفت بازی ها ارایه گر بازی های خوبی بود و به پیروزی های خوب و بزرگی هم دست پیدا کرده بود که از جمله این پیروزی ها می توان به شکست گل گهر در استادیوم اختصاصی اش اشاره کرد. اما همان طور که اشاره شد، این بازی ها در دور برگشت تداوم نداشت و در هیچ یک از بازی های دور برگشت این تیم موفق به کسب سه امتیاز نشد و تنها در جام حذفی و در اراک موفق شد، تیم آلومینیوم را در ضربات پنالتی شکست دهد. نساجی اولین تجربه سرمربیگری حمید مطهری در لیگ برتر بود که به نقطه پایان نرسید. البته او در شرایطی به همکاری خود با نساجی پایان داد که تیم به واسطه کسب امتیازات حساس در دور رفت خطر سقوط به دسته پایین تر را حس نمی کند و از سویی در جام حذفی این شانس را دارد که قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند.

#نساجی مازندران #حمید مطهری
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها