81505
جای سیاسی کاری، سیاست مداری را یاد بگیرید!
18 فروردين 1402 16:15
فدراسیون والیبال، در نقطه ای مقابل فدراسیون کشتی بود و به راحتی توانست فرآیند کسب ویزای آمریکا را طی کند.

روزنامه گل

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در آمریکا به مصاف رقبای خود خواهد رفت. بر این اساس با درخواست و پیگیری‌های محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال و حمایت‌ها و پیگیری‌های فدراسیون جهانی، آمریکایی‌ها در یک حرکت بی‌سابقه و ویژه کلیه وقت‌های مصاحبه و انگشت‌نگاری سفارت‌شان در آنکارا را به تیم ملی والیبال ایران اختصاص دادند و تمامی مراحل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

به این ترتیب طی دو ساعت و نیم تمامی اعضای تیم ملی والیبال کشورمان موفق به انجام مصاحبه و انگشت‌نگاری در سفارت آمریکا در آنکارا شدند.

این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که دو سال پیش، وقتی که رییس فدراسیون کشتی شعارهای سیاسی سر می‌داد، فاکس نیوز در گزارشی از گرین کارت آمریکای وی سخن گفت و دبیر را وادار به واکنش کرد.واکنشی که باعث شد از آن روز به بعد، آمریکایی‌ها با کشتی ایران لج کنند و صحبت‌های پی در پی رییس ورزش اول ایران، کشتی کشور را برای سفرهایش به آمریکا، دچار مشکل کند.

این درحالی است که اگر با تعامل بهتری پیش می‌رفتیم، می‌توانستیم که مانند محمدرضا داورزنی و فدراسیون والیبال، با لابی‌ها و پیگیری‌های ساده، سفرهای بدون دردسری برای ملی پوشان ایران به آمریکا را فراهم کنیم.

مراد محمدی در گفتگو با «ورزش دات آنلاین» در خصوص این موضوع عنوان داشت: ای کاش فدراسیون کشتی در هر زمینه و هر بحثی، تفاهم و تعامل را سرلوحه خود قرار دهد و همه چیز بر اساس تفکرات شخصی رییس فدراسیون پیش نرود تا برای مشکل برای جامعه کشتی شود.

شاید بهتر باشد که به جای سیاسی کاری‌، دبیر هم با سیاست مدیریت کند تا کشتی ایران دچار مشکلاتی برای کسب روادید و این قبیل مشکلات نشود!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها