81497
نادری: از ابتدا هدفی جز قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نداشتیم/ می‌خواهیم در جام جهانی هت‌تریک کنیم
18 فروردين 1402 14:32
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید کرد که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شاگردانش هدفی جز قهرمانی نداشتند و حالا می‌خواهند در جام جهانی پیش رو سومین قهرمانی خودشان را کسب کنند.

روزنامه گل

علی نادری سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان پس از قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا 2023 در خصوص کسب سومین قهرمانی ایران در این مسابقات اظهار داشت: ما بعد از اینکه به دلایل مختلف دو جام جهانی گذشته فوتبال ساحلی را از دست داده بودیم، توانستیم در دو رویداد مهم به قهرمانی برسیم که خیلی برای ما اهمیت دارد. ما به عنوان قهرمان مسابقات جام بین‌ قاره‌ای در جام ملت‌های آسیا حاضر شدیم و از ابتدا با همت همه اعضای کادر فنی و بازیکنان و همین‌طور حمایت فدراسیون فوتبال، موفق شدیم سومین قهرمانی ایران در آسیا را کسب کنیم و بعد از غیبت در دو جام جهانی گذشته، جواز حضور در جام جهانی 2023 امارات را هم کسب کردیم و این اتفاق شیرینی قهرمانی‌مان را دوچندان کرد. جا دارد که از زحمات و تلاش‌های همه کسانی که در این مدت به ما کمک کردند تا مسیر قهرمانی ما هموار شود، تشکر و قدردانی کنم.

وی در واکنش به این موضوع که پیروزی‌های پیاپی تیم ایران در این مسابقات نشان می‌داد که ساحلی‌بازان کشورمان هدفی جز قهرمانی ندارند و در فینال هم در یک بازی یک‌طرفه ژاپن پرافتخارترین تیم آسیا را شکست دادند و قهرمان شدند، عنوان کرد: خدا را شکر زمانی که تیم عازم مسابقات آسیایی شد، تمامی ارکان از مسئولان فدراسیون فوتبال گرفته تا اعضای کادر فنی و بازیکنان همه یکدل و متحد بودند و به لطف خدا هر کسی در هر مسئولیتی که قرار داشت سنگ تمام گذاشت تا ما در بهترین شرایط وارد مسابقات شویم. ما بازی به بازی پیش رفتیم و هدفی جز قهرمانی نداشتیم. در فینال هم همه بازیکنان هدفی جز شکست ژاپن نداشتند، چون فقط قهرمانی می‌خواستند و خدا کمک‌مان کرد و قهرمان شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پاسخ به این سوال که سطح مسابقات در چه حدی بود؟ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات این دوره انتخابی جام جهانی امارات هم بود، همه تیم‌ها در بهترین فرم خودشان بودند و با آمادگی بالا و با قدرت در جام ملت‌ها شرکت کرده بودند، به همین خاطر از روز اول بازی‌ها در بالاترین سطح آغاز شد.

نادری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام تیم بیشتر از همه شاگردانش را به دردسر انداختند؟ تصریح کرد: همان‌طور که گفتم، سطح مسابقات خیلی بالا بود، در تمام بازی‌ها، حریفان‌‌مان به دنبال این بودند که تیم ما را متوقف کنند اما نتوانستند، چون تیم ما از شروع بازی‌ها با ذهنیت قهرمانی پا به مسابقات گذاشت، سعی کردیم هیچ حریفی را دست‌کم نگیریم و از بازی اول تا فینال با تمام توان بازی کردیم تا به هدف‌مان که قهرمانی بود، برسیم.

وی در واکنش به این موضوع ایران باید به عنوان قهرمان جام ملت‌های آسیا و جام بین قاره‌ای در جام جهانی 2023 شرکت کند، با چه هدفی در امارات حضور پیدا خواهند کرد و چه انتظاری از فدراسیون فوتبال دارید؟ گفت: حدود 8 ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از الان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردو و همین‌طور بازی‌های تدارکاتی هستیم. ما در جام جهانی هم به دنبال حضور پرقدرت هستیم و می‌خواهیم از حیثیت فوتبال ساحلی ایران دفاع کرده و تلاش می‌کنیم سومین قهرمانی پیاپی‌مان را در جام جهانی کسب و هت‌تریک کنیم. فدراسیون فوتبال همیشه حامی و پشتیبان تیم ما بوده و نگاه ویژه‌ای به موفقیت فوتبال ساحلی دارد، ما امیدواریم که حمایت‌ها از تیم ما بیشتر باشد تا بتوانیم پرقدرت‌تر از گذشته در مسابقات شرکت کنیم تا باز هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره این موضوع که او هم به عنوان بازیکن قهرمان شده و در جایگاه سرمربی هم دو قهرمانی پیاپی با ساحلی‌بازان کشورمان به دست آورده است، کدام قهرمانی برای او شیرین‌تر بوده است؟ عنوان کرد: زمانی که بازی می‌کردم، همه ما بازیکنان به دنبال افتخارآفرینی برای کشورمان بودیم و این شرایط الان در بین بازیکنان حال حاضر تیم ملی هم وجود دارد و همه با تعصب و همدلی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. الان هم که به عنوان مربی در خدمت تیم ملی هستم پررنگ‌تر از گذشته تلاش می‌کنم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. همه تلاش ما این است که مثل گذشته بتوانیم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

#فوتبال ساحلی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها