81495
بادامکی: برای قهرمانی همه چیز دست پرسپولیس نیست/ نگرانی حذف از آسیا دغدغه هواداران است
18 فروردين 1402 14:27
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب است اما برای قهرمان شدن همه چیز دست این تیم نیست.

روزنامه گل

حسین بادامکی در خصوص برد روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل ملوان اظهارداشت: به نظر من پرسپولیس بازی را خوب آغاز کرد و این برد پرگل می‌تواند تاثیرگذار باشد چرا که تفاضل گل در روزهای آخر لیگ مهم خواهد بود. پرسپولیس دیروز خیلی خوب بازی کرد و مهدی ترابی هم گل خیلی زیبایی در این بازی به ثمر رساند. فکر می‌کنم بازیکنان همان کارهایی را در زمین انجام دادند که کادرفنی از آنها خواسته بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط پرسپولیس خوب است. به جز باخت به سپاهان که واقعاً تلخ بود بچه‌ها در بقیه بازی‌ها خوب بازی کردند. اگر اشتباه نکنم پرسپولیس ۳ برد متوالی آورده و این موضوع باعث شده تا شرایط این تیم خوب باشد اما وضعیت جدول به گونه‌ای است که شرایط دیگر دست پرسپولیس نیست و قهرمان شدن بستگی به نتایج سپاهان هم دارد. امیدوارم روند بازی‌ها به گونه‌ای پیش برود که پرسپولیس با قدرت بتواند بازی‌های خود را برنده شود و رقبا هم امتیاز از دست بدهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شانس چه تیمی را برای قهرمانی بیشتر می‌دانید افزود: با شرایطی که جدول درحال حاضر دارد وضعیت سپاهان بهتر است اما به نظر من این تیم باز هم امتیاز از دست می‌دهد. سپاهان همیشه تیم خوبی بوده و ازامکانات و بودجه خوبی برخوردار بوده. از طرفی هم استقلال امسال همانند سال گذشته نشان داد که تیم خوبی است. در شرایط فعلی فکر می‌کنم شرایط سپاهان برای قهرمان شدن بهتر از بقیه تیم‌ها خواهد بود. هر چند که باید نتایج این تیم در ادامه بازی‌ها هم در نظرگرفته شود.

بادامکی در مورد اینکه با وجود روندی که پرسپولیس این فصل داشته اما هواداران انتقادهایی به این تیم وارد می‌کنند گفت: در این چندسال همواره بازیکنان تاثیر گذاری در پرسپولیس حضور داشتند که به دلیل مسائل مالی تیم را ترک کردند. این موضوع باعث شد تا دست سرمربی بسته شود و شاکله اصلی تیم به هم بخورد که در نتیجه روی بازی‌ها هم تاثیرگذار بوده است. هواداران پرسپولیس نگران همین موضوع هستند که بازیکنان موثر تیم جدا شوند. این شرایط در پرسپولیس واقعا سخت است و تبدیل به دغدغه اصلی هواداران شده که باید برای آن فکری کرد. پرسپولیس با هوادارانش زندگی می‌کند و هواداران فکر و ذکرشان این تیم است. باید برای این موضوع اهمیت قائل باشیم و اگر قرار است تغییراتی در کادر مدیریتی انجام شود زودتر صورت بگیرد هرچند که من به ثبات اعتقاد دارم.

وی درباره حذف استقلال از آسیا و نگرانی‌هایی که در این‌باره در خصوص پرسپولیس وجود دارد خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که برای استقلال افتاده این نگرانی برای هواداران پرسپولیس هم وجود دارد اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند تا آسیایی شوند چرا که حضور در بازی‌های بین‌المللی به فوتبال ما کمک می‌کند و راه را برای پیشرفت بازیکنان باز خواهد کرد. همین حالا که استقلال از آسیا حذف شده بیشترین ضربه را هوادارانش می‌خورند. متاسفانه مدیران فوتبال ما زمانی برای کاری اقدام می‌کنند که زمان آن گذشته است و باید زودتر از اینها به فکر چاره بود.

#پرسپولیس #پیشکسوت پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها