81489
درویش: امیدوارم تقدیر ما قهرمانی باشد/ بدهی های ۳۰ ساله به پرسپولیس ارث رسیده است
18 فروردين 1402 14:18
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم تقدیر ما به گونه ای باشد که در این فصل قهرمان شویم.

روزنامه گل

رضا درویش بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل ملوان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از مدت ها شاید تمامی مصدومان ما رسیده بودند و به تیم اضافه شده بودند و به جز نتیجه خوب بازی خوبی هم انجام دادیم و ۷-۸ موقعیت گلزنی هم داشتیم که از آن استفاده نکردیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم تا نتایج خوبی تا پایان فصل بگیریم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه همچنان از نظر امتیازی از رقبا عقب هستیدگفت: ۵ فینال داریم همانطور که رقبای ما هم همین وضعیت را دارند و نتایج نهایی را حضرت حق می داند و امیدوارم تقدیر ما به گونه ای باشد که قهرمانی برای ما رقم بخورد و وظیفه بازیکنان و تیم این است که برد را به دست بیاورند و مقدر هرچه باشد انجام خواهد شد.

وی در مورد اینکه اوضاع مالی باشگاه چطور است، گفت: خیلی خیلی سخت است فقط سخت نیست. بدهی های هنگفتی از ۳۰ سال پیش برای ما به ارث رسیده است ضمن اینکه هزینه های جاری هم داریم و شرایط اقتصادی جامعه هم سخت شده و گرفتن اسپانسر مشکل است. طلبکاران گذشته حساب ها را می بندند و مدت ها طول کشید تا از مراجع قضایی این حساب باز شد. از رئیس قوه قضائیه هم تشکر می کنم هیچ وقت یادم نمی رود در ۴ اسفند حساب را باز کردیم و در ۵ اسفند طلبکار دیگر حساب را بست. کار سخت است و همکاران زحمت می کشند و با کمک خدا موانع را برطرف کنیم تا در آینده پرسپولیسی داشته باشیم که دغدغه اش این باشد که هزینه سال جاری را چطور بگذراند نه اینکه هزینه ها و بدهی های ۳۰ ساله را چه کند.

درویش در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی برای حضور در آسیا گفت: تقریبا ما کاری از مان بر نمی آید در اینخصوص ولی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز و مدیر ورزشگاه تمام هم وغم شان این است و یکی از مسئولان برنامه بودجه امده بودند به ورزشگاه این یک کار ملی است و فقط مختص استقلال و پرسپولیس نیست بلکه به ملت ایران مرتبط می شود و افتخار ایران است هیچکس نباید بگوید من استقلالی هستم یا پرسپولیسی بلکه باید بگوییم ما ایرانی هستیم و بنابراین همه وزارتخانه و مسئولان دست به دست هم بدهیم تا به نحو شایسته ای خود را به دنیا نشان بدهیم و خودمان هم استفاده حداکثری از آن داشته باشیم.

#پرسپولیس #رضا درویش
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها