81487
امیری: حذف استقلال از آسیا آبروریزی بزرگ بود/پرسپولیس هم مشکلات زیادی دارد
18 فروردين 1402 14:16
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حذف استقلال از آسیا یک آبروریزی بزرگ بود و اینجا بحث ملی است نه نگاه رنگی.

روزنامه گل

وحید امیری بعد از برد 3 بر صفر مقابل ملوان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال نو را خدمت تمام مردم و اهالی رسانه تبریک می گویم و امیدوارم سال پر خیر و برکتی باشد وحلول ماه رمضان را هم تبریک می گویم. بازی سختی بود. می دانستیم کار سختی داریم ولی می خواستیم سه امتیاز را بگیریم بخصوص اینکه یک روز زودتر از رقبا بازی داشتیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه هفته گذشته برخی مدعی شدند به پرسپولیس نگاه خاص می شود و حمایت ویژه می شود، اظهار داشت: خدا را شاهد می گیرم ما هم خیلی مشکلات داریم برخی مشکلات ما عنوان کردنش برای تیم بزرگ پرسپولیس شاید حالت خوشی نداشته باشد اما بدانید مشکل زیاد داریم. در دریافتی ما و پاداش مان حتی در کوچکترین مسایل مثل شرایط غذایی مان اما ما هم رسالتی داریم که باید تمام زحمتمان را بکشیم زیرا می دانیم هواداران مان در این شرایط اقتصادی به سختی به ورزشگاه می آیند تا از ما حمایت کنند. مدام نباید این صحبت ها را مطرح کنیم.

امیری در مورد حذف استقلال عنوان کرد: حذف استقلال ضربه بزرگی به فوتبال کشورمان بود تیم رقیب مان است اما باید نگاه ملی داشته باشیم و حذف استقلال یک آبروریزی بزرگ بود. امیدوارم تمام مسئولان فوتبال و مسئولان دولت فکری صدرصدی برای این قضیه انجام بدهند تا دیگر دچار این مشکلات نشویم چون اینجا دیگر بحث استقلال، پرسپولیس و سپاهان نیست بحث ملی است. فولاد مقبال الهلال بازی می کرد همه دوست داشتند که فولاد برنده شود و به مرحله بعد صعود کند امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات رخ ندهد و مسایلی که در تلویزیون رخ می دهد شکل خوشی ندارد.

وی در مورد اینکه در تلویزیون مشخص شد یک چک چند بار وصول شده گفت: باید افرادی را که در بحث مدیریت و اقتصاد درس خوانده باشند و تجارب بین المللی داشته باشند در این جایگاه قرار بگیرند نباید این اتفاقات رخ بدهد که فردی که سالیان سال در یک باشگاه زحمت کشیده و با آبرو بوده اتفاقی رخ بدهد که باعث ناراحتی شود ودلمان شکست شود و دوست نداشتم این اتفاق در تلویزیون رخ بدهد.روی خوشی نداشت.

امیری در مورد وضعیت قراردادش با پرسپولیس گفت: یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارم.

#وحید امیری #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها