81485
ویسی: تیم ما مرده بود، اما خون در رگ هایش جاری شد/ زشت است که با یک برد کوچک جشن بگیریم
18 فروردين 1402 14:14
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با برد مقابل مس خون در رگ های نفت آبادان جریان پیدا کرد و نبض مان دوباره زد.

روزنامه گل

عبدالله ویسی بعد از برد 2 بر یک مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: خون در رگ های نفت آبادان جریان پیدا کرد و نبض مان زد. تبریک می گویم به مردم خوزستان و تماشاگران فهیم که تادقیقه 90 ما را تشویق کردند. زشت است که بخواهیم با یک برد کوچک جشن بگیریم. جشن ما در بازی با گل گهرسیرجان است. بعد از 26 هفته بردیم و درخانه مان اولین برد را به دست آوردیم. تمام تماشاگران حمایت کردند و شما هم انرژی دادید و از مدیریت باشگاه و مدیران نفت و همه باشگاه و تیم عالی بودند. افسوس امتیازهای از دست رفته را می خوریم اما وقت افسوس خوردن و شادی نداریم.

وی در مورد اینکه مزد زحمات تلاش در عید را گرفتید گفت: تیم ما مرده بود سکته کرده بود و نیاز به خون و انرژی تازه داشت و خدا را شکر که همه بازیکنان این مساله را فهمیدند حتی شما رسانه ها که یک بار هم منفی از من سوال نکردید و این مساله به خودم کمک کرد و انرژی داد. نمی گذاریم اتفاق بد برای فوتبال آبادان رخ بدهد.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: بازی با ملوان روی زمین بازی کردیم و زیبا بازی کردیم ولی چیزی عایدمان نشد. سرزدن سرزن نمی خواهد هنر می خواهد و تایمینگ پریدن می خواهد و باید سرزدن را تکرار می کردیم که این کار را کردیم. اگر فقط چهار نفر را دریبل می کردیم و گل نمی زدیم الان چیز دیگری از من می پرسیدید. بهترین تاکیتک دوستی و رفاقت و صمیمیت. توپ داخل گل میرود اگر اصرار کنیم.همه بازیکنان همت کردند تا برنده شویم.

وی افزود: تماشاگران ما صبوری کردند و خیلی عالی بودند و اتفاقی رخ نداد. من در همه کشور مربیگری کرده ام . نفت آبادان به جز استقلال و پرسپولیس تنها تیم شهرستانی است که هوادار دارد زیرا نجابت و حریم دارد. نباید برد ما را لکه دار کنند و خوب نیست. وقت کشی نمی کنیم اصلا بلد نیستیم و با شرافت بازی کردیم و بردیم.من در کرمان با استقلال خوزستان رفتم تماشاگران ورزشگاه را آتش زدند حالا مربی مس از پرتاب بطری گلایه می کند؟!

#صنعت نفت آبادان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها