با انتخاب کریمی بعنوان رییس هیئت مدیره
81430
مخالفت با استعفای فتح‌الله‌زاده: حاجی ماندنی شد!
14 فروردين 1402 18:20
در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال، با استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه مخالفت شد.

روزنامه گل

پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال، امروز جلسه‌ای میان اعضای هیئت مدیره آبی‌ها برگزار شد تا درخصوص کناره‌گیری مدیرعامل آبی پوشان تصمیم گیری شود.

در این جلسه که چند ساعتی به طول انجامید، در نهایت اعضای هیئت مدیره با استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال مخالفت کردند و قرار شد تا او به کار خود در این سمت ادامه دهد.

در شرایطی که باشگاه استقلال نتوانست در مدت زمان تعیین شده از سوی AFC مطالبات استراماچونی را پرداخت کند، حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و فردای این روز نیز فتح‌الله‌زاده با انتشار نامه‌ای در صفحه اینستاگرامی خود، از مدیرعاملی باشگاه کناره‌گیری کرد.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز در واکنش به استعفای فتح‌الله‌زاده گفته بود که هیچ نامه کتبی به دست او نرسیده، ضمن اینکه اگر هم مدیرعامل استقلال کناره گیری کرده است، هیئت مدیره باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

حالا نیز اعضای هیئت مدیره استقلال با جدایی فتح‌الله‌زاده مخالفت کرده و این بدان معناست که برخلاف خواسته هواداران، وی باید در سمت خود به کارش ادامه دهد.

در جریان دیدار استقلال و ذوب آهن بود که تماشاگران حاضر در استادیوم، پیش از شروع بازی تا پایان مسابقه، شعارهای تندی را علیه فتح‌الله‌زاده سر دادند و خواستار جدایی او شده بودند.

لازم به ذکر است در جلسه امروز و بر اساس تصمیم اعضا، حجت کریمی به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. پیش از این فردی مسئولیت این سمت را برعهده نداشت.

#علي فتح الله زاده #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها