118439
رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری ایران درگذشت
05 تير 1405 15:44
احمد طلاکش نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در دوران انقلاب اسلامی درگذشت.

روزنامه گل

مرحوم حاج احمد طلاکش «نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران بعد از انقلاب» اسلامی بوده و در سالهای ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ ریاست فدراسیون را برعهده داشته است.

وی از پیشگامان و خدمتگزاران این رشته ورزشی بودند و نقش ارزشمندی در توسعه دوچرخه‌سواری کشور ایفا کردند.

مرحوم طلاکش، رئیس تربیت بدنی ارتش اصفهان نیز بوده و از پیشگامان توسعه این رشته در این استان نیز بوده است.

خبرگزاری مهر، درگذشت ایشان را به خانواده و جامعه دوچرخه سواری تسلیت می گوید.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها