بیرانوند عددی نیست که بخواهد در مورد پیشکسوتان حرف بزند
102540
شاه محمدی: آقای درویش؛ اگر تیم نتیجه نگیرد،مقصر شما هستی!
20 تير 1403 11:12
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس از مدیر عامل باشگاه گله دارد و می گوید اگر پول نیست بیا بگو مالکان پول نمی دهند تا تکلیف مشخص شوند اگر هم پول دادند پس جرا بازیکن نمی خری؟ بیا مشکلات را بگو . الان همه تو را مقصر می دانند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس از مدیر عامل باشگاه گله دارد و می گوید اگر پول نیست بیا بگو مالکان پول نمی دهند تا تکلیف مشخص شوند اگر هم پول دادند پس جرا بازیکن نمی خری؟ بیا مشکلات را بگو . الان همه تو را مقصر می دانند.

جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درخصوص تعلل باشگاه و مدیران پرسپولیس در خرید بازیکن جدید و نیز تمدید بعضی بازیکنان گفت: متاسفانه باشگاه بعد از قهرمانی بسیار درخصوص نقل و انتقالات بسیار ضعیف عمل کرده است. تیم امسال نه تنها باید از عنوان قهرمانی فصل گذشت خود دفاع کند بلکه باید در نخسین سال برگزرای لیگ نخبگان آسیا هم قدرتمند ظاهر شود. اما متاسفانه شاهد عملکرد ضعیفی درویش و همکارانش هستیم. ابتدا سرمربی موفق تیم جدا شد، بعد 3 بازیکن تیم خیلی راحت به تیم رقیب رفتند بازیکن جدید هم نخریده اند. اگر پول ندارند خیلی رک و صریح بیایند بگویند پول نداریم. باشگاه باید شفاف سازی کند. در انتهای فصل گذشته چند بانک به عنوان مالک باشگاه معرفی شدند و با توجه به حضور آن ها باید وضعیت تیم خوب شود نه اینکه شرایط اینگونه باشد. الان همه نگران وضعیت تیم هستد. از پیشکسوتان گرفته تا هواداران. همه مضطرب هستند که نتوانند تیم خوبی را برای فصل بعد ببندند.

جمشید شاه محمدی در ادامه با گلایه از رضا درویش گفت: من از آقای درویش گله دارم. اگر پول نیست بیا بگو مالکان پول نمی دهند تا تکلیف مشخص شوند اگر هم پول دادند پس جرا بازیکن نمی خری؟ بیا مشکلات را بگو . الان همه تو را مقصر می دانند. ما هم می دانیم قیمت بازیکنان گران شده اند اما چطور تیم های دیگر دارند بازیکن می خرند؟ الان چند روز است که می گویند لیموچی را می خواهیم بخریم. پس چی شد ؟ بگو پول نداریم نمی توانیم بخریم. بازهم می گویم درویش وظیفه دارد شفاف سازی کند تا بدانیم چه خبر است.

جمشید شاه محمدی در ادامه در مورد گاریدو سرمربی جدید اسپانیایی پرسپولیس و اینکه برداشت او بعد از حرف های گاریدو چیست آیا او می تواند نتیجه بگیرد یا نه گفت: قبل از هر چیز باید بگویم مربی های اسپانیایی مربیان خوبی هستند. از سوی دیگر شما وقت مربی خوب خارجی می آورید باید به او امکانات بدهید و شرایط کار را برایش فراهم کنید تا نتیجه بگیرد. اما در مورد گاریدو باید بگویم من مربی اسپانیایی را با توجه به رزومه اش مربی خوبی دیدم. مربی که در لالیگا کار کرده است مطممنا نمی تواند مربی بدی باشد. او از سطح فوتبال ما بالاتر است. در مصر و قهرمان شده و در آسیا هم کار کرده است. بنابراین با توجه به کارنامه ای که دارد اگر شرایط کار برایش فراهم شود می تواند خوب نتیجه بگیرد.

جمشید شاه محمدی در مورد دستیار ایران برای گاریدو که بتواندبین او و تیم ارتباط بر قرار کد گفت: سیدجالا تنها مربی ایراین حاضر در کنار تیم است . او ابتدای راه است و من عقیده دارم که سید جلال می تواند ازگاریدو هم کار یاد بگیرد و هم به او کمک کند. البته باشگاه می تواند از پیشکسوتان دیگری هم برای کمک به گاریدو استفاده کند اما نه هر پیشکسوتی . باشگاه باید مربی ایرانی را کنار گارید بگذارد که به او و تیم کمک کند نه اینکه زیر آب او را بزند تا بعد خودش سرمربی شود! متاسفانه این یک واقعیت است و بعضی پیشکسوتان برای رسیدن به هدفشان همه کار می کنند.

وقتی بحث پیشکسوتان شد از شاه محمدی در خصوص موضع گیری بیرانوند علیه پیشکسوتان پرسیدیم که گفت: بیرانوند عددی نیست که علیه پیشکسوتان بخواهد موضع بگیرد. پیشکسوتان اگر حرفی زدند به خاطر پرسپولیس است چون تیم را عاشقانه دوست دارند. متاسفانه او پول را به همه چیز ترجیح می دهد. او هنوز نمی داند اعتبار از پول با اهمیت تر است. بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بودند مثل علی پروین، عابدزاده، سلطانی، محمد خانی ، درخشان، پیوس و.... که عمر و جوانیشان را در پرسپولیس گذاشتند و الان اعتبار بالای نزد هوادار دارند. این اعتبار برای ان ها پول هم به همراه داشت اما پول برای همه اعتبار نمی آورد. بیرانوند باید بداند که بعد از دوران فوتبال هم باید به زندگی ادامه دهد و باید در بین هوادارن اعتبار داشته باشد که اگر مداشته باشد کسی او را نمی خواهد.

شاه محمدی در خصوص حضور پرقدرت پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا هم گفت: پرسپولیس اگر می خواهد در این رقابت ها نتیجه بگیرد باید تیمی قوی ببندد. چند بازیکن خوب تیم رفته اند. برای همین باید بازیکنانی را جذب کند که خوب باشند. من عقیده دارم به غیر از بازیکن جوان باید چند بازیکن با تجربه هم بگیرد که به جوانتر ها کمک کنند ودر مواقع حساس به کمک تیم بیایند.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #رضا درویش #علیرضا بیرانوند #آرش جعفری #اختصاصی گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها