نباید در کار نکونام دخالت یا چیزی را به او تحمیل کرد
102535
نصرالله عبداللهی: ماندن نکونام به نفع استقلال است
20 تير 1403 10:55
نصرالله عبدالهی پیشکسوت استقلال درخصوص عملکرد آبی ها در فصل گذشته می گوید:" استقلال درفصل گذشته  نتایج خوبی گرفت و بازی هایش خوب بود، اگر آن بازی مقابل نساجی  را مساوی نمی کردند حتما اول می شدند. در مجموع استقلال در فصل قبل خوب بود پا به پای پرسپولیس پیش رفت و حتی تا 10 دقیقه مانده به پایان بازی ها قهرمان شده بود."

روزنامه گل

نصرالله عبدالهی پیشکسوت استقلال درخصوص عملکرد آبی ها در فصل گذشته می گوید:" استقلال درفصل گذشته نتایج خوبی گرفت و بازی هایش خوب بود، اگر آن بازی مقابل نساجی را مساوی نمی کردند حتما اول می شدند. در مجموع استقلال در فصل قبل خوب بود پا به پای پرسپولیس پیش رفت و حتی تا 10 دقیقه مانده به پایان بازی ها قهرمان شده بود."

به اعتقاد او حاشیه هایی که وجود داشت خیلی به استقلال ضربه زد :"به هرحال فصل گذشته یکسری اتفاقات در تیم افتاد که همه فهمیدند و یکسری حاشیه ها وجود داشت و همین ها یک مقدار به ضرر استقلال تمام شد ولی خب بچه ها زحمت خودشان را کشیدند."

عمو نصی موافق ابقای نکونام است و این موضوع را به سود استقلال می داند:"نکونام قطعا سال دوم بهتر از سال اول کار خواهد کرد. چون هم با محیط کار آشنا شده و هم بچه هایی که نگه خواهد داشت با برنامه ها و تفکرات او آشنا شده و جا افتاده اند. همچنین وضعیت باشگاه هم نسبت به قبل بهتر است. نکونام در این مدت یکسال تجربه اش بیشتر شده و تصور می کنم امسال نتیجه خواهد گرفت."

او تاکید می کند به بهانه تقویت کادرفنی نباید چیزی را به نکونام تحمیل کرد:"نکونام دستیارانش را باید خودش انتخاب کند. از طرف دیگر دستیارهای او حتما خوب بوده که توانسته تیم را جمع و جور کند."

عبدالهی به شرط موافقت نکونام موافق تقویت کادرفنی است :"اینکه کادر فنی تقویت شود خوب است اما نکونام باید خودش بخواهد. کسی نمی تواند دستیارانش را به او تحمیل کند."

به نظر او آبی ها در نقل و انتقالات باید به دنبال بازیکنان سرعتی و شوتزن باشند:"من امسال در جریان نقل و انتقالات نیستم و افرادی که خریداری شده را نمی شناسم. اما بایدبازیکنان خوب بخرند. بازیکنانی که از بازیکنان فصل قبا بهتر و متفاوت تر باشند. مثلا بازیکنان سرعتی، شوت زن که در تیم های بزرگ بازی کرده باشند و از تجربه لازم برخوردار باشند."

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #جواد نکونام #اختصاصی گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها