مورایس دوباره به سپاهانی‌ها چراغ سبز نشان داد
102448
تا سه نشه بازی نشه!
18 تير 1403 10:56
سیدیاسر رضوی – شاید باید مورایس را مرد خوش شانس پرتغالی در فوتبال ایران دانست. مربی ای که طی دو فصل همکاری با سپاهان با همه ریخت و پاشی که این باشگاه برای این مربی داشت و بازیکنان تراز اول لیگ و همچنین خارجی های خوبی را به خدمت گرفت در لیگ برتر به توفیقی نرسید و در نهایت یک جام حذفی به ویترین این تیم پرهوادار اصفهانی تقدیم کرد.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی – شاید باید مورایس را مرد خوش شانس پرتغالی در فوتبال ایران دانست. مربی ای که طی دو فصل همکاری با سپاهان با همه ریخت و پاشی که این باشگاه برای این مربی داشت و بازیکنان تراز اول لیگ و همچنین خارجی های خوبی را به خدمت گرفت در لیگ برتر به توفیقی نرسید و در نهایت یک جام حذفی به ویترین این تیم پرهوادار اصفهانی تقدیم کرد. برای مورایس باید یک خوش شانسی دیگر را هم در نظر گرفت؛ آنجا که این مربی پرتغالی که قیاس زیادی کار او در این فصل با محرم نویدکیا در مس رفسنجان انجام گرفت در تقابل رودررو با سرمایه بالقوه اصفهانی ها و سپاهان برای نشستن روی نیمکت این تیم توانست برنده از زمین خارج شود و نتیجه را به حریف خود واگذار نکرد.

با این حال هرچند که سپاهان فصل گذشته فوتبالی ایران را توانست با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به پایان برساند اما از همان موقع زمزمه هایی از پایان همکاری با مورایس در میان بود تا اینکه باشگاه سپاهان اعلام کرد لیگ آینده را هم با این مربی پرتغالی ادامه خواهد داد و او حالا گویا باید یک تیم جدید را بسازد.

مورایس و بحران نداشتن بازیکن

در حالی که سپاهان اعلام می کند با مورایس بابت هدایت این تیم در لیگ بیست و چهارم به توافق رسیده و او به زودی کارش را اعلام خواهد کرد اما کار این پرتغالی قطعا برای ساختن یک تیم قدرتمند سخت خواهد بود. بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده اند و یا خواهان جدایی هستند. میلاد زکی پور از این تیم جدا و به استقلال پیوست. امید نورافکن گفته می شود به احتمال زیاد به عنوان سرباز به ملوان خواهد رفت. شهریار مغانلو به لیگ امارات خواهد رفت و رامین رضاییان هم در پایان جام حذفی جدایی خودش را از این تیم با اینکه هنوز قرارداد دارد به طور رسمی اعلام کرد.

تا سه نشه بازی نشه!

سپاهانی ها در حالی با مورایس به توافق رسیده اند که نقد زیادی به عملکرد این پرتغالی به خصوص در فصل دوم حضورش در جمع زردهای نصف جهان وجود داشت. اوج این نقدها همان طور که گفته شد به قیاسی بود که بعضا اهالی فوتبال و به خصوص هواداران این تیم بین او و محرم نویدکیا داشتند و خواهان بازگشت این سرمایه باشگاه به اصفهان بودند. با این حال محرم در مس رفسنجان ماند تا بازهم نشان دهد بی جهت جایگزین شایسته ای بعد از عملکرد ضعیف ساکت الهامی در مس نبوده و از بعد دیگر هم مورایس قطعا پیشنهادی بهتر از سپاهان پیدا نکرده است که خیلی زود به درخواست آنها چراغ سبز نشان داد تا بعد از یک استراحت از هفته جاری تمرینات این تیم استارت بخورد.

کار سخت لشگر خالی سپاهان برای آسیا

همان طور که در مطلب قبلی اشاره کردیم، سپاهان باید طبق اعلام مورایس خیلی زود تمرینات خودش را آغاز کند. این تعجیل به واسطه حضور سپاهان در مرحله پلی اف لیگ نخبگان است و باید روز شانزدهم مرداد یعنی کمتر از یک ماه دیگر زردهای نصف جهان در مرحله نخست این بازی ها مقابل شباب الاهلی قرار گیرند. در این بین مورایس در حالی به سپاهان باز خواهد گشت تا برای سومین بار کارش را با این تیم ادامه دهد که برخلاف فصول گذشته او تیم آماده ای در اختیار نداشته و با یک لشگر بازیکن جدا شده کلیدی روبهرو است. این کار مورایس را سخت می کند و او باید از حالا به فکر پر کردن جای خالی آنها باشد. هرچند که قطعا شناخت دو ساله او از فوتبال ایران و بازیکنان کار را برای سرعت بخشی بابت پر کردن جای این بازیکنان جدا شده بیشتر می کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدیاسر رضوی #اختصاصی گل #سپاهان # ژوزه مورایس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها