از داخل باشگاه به ایجنت بازیکن عراقی گفته بودند شاید نکونام نماند
102443
محمد؛ منتظر جواد!
18 تير 1403 10:41
منتظر محمد پدیده جوان فوتبال عراق که قرار است بازوبند کاپیتانی تیم المپیک کشورش را هم بربازو ببندد، فصل گذشته توسط علی خطیر جذب شد، اما جواد نکونام که آن زمان در اوج اختلاف و دعواهایش با مدیرعامل باشگاه بود این بازیکن را در تیمش نپذیرفت تا به اجبار به شکل قرضی راهی مس رفسنجان شود.

روزنامه گل

منتظر محمد پدیده جوان فوتبال عراق که قرار است بازوبند کاپیتانی تیم المپیک کشورش را هم بربازو ببندد، فصل گذشته توسط علی خطیر جذب شد، اما جواد نکونام که آن زمان در اوج اختلاف و دعواهایش با مدیرعامل باشگاه بود این بازیکن را در تیمش نپذیرفت تا به اجبار به شکل قرضی راهی مس رفسنجان شود.

منتظرمحمد چپ پا در تیم نه چندان قدرتمند مس رفسنجان نماش و عملکرد قابل قبولی داشت و تبدیل به بازیکن فیکس این تیم شد. با پایان لیگ بیست و سوم حالا این هافبک چپ پا و 23 ساله عراقی دوباره بازیکن استقلال محسوب می شود و یکسال دیگر از قراردادش با آبی پوشان باقی مانده است.

درخصوص آینده منتظر محمد در استقلال در طول چند ماه گذشته اخباری متفاوت و متناقض مطرح شده است. از یک طرف گفته می شد او جایی در تفکرات و برنامه های نکونام ندارد و از سود دیگر برخی از علاقه سرمربی استقلال و حتی تماس او با این بازیکن عراقی برای بازگشت او به استقلال خبر می دادند. پس از چند هفته ای که تکلیف خود نکونام و ماندن و رفتن اش مشخص نبود، منتظر محمد هم بلاتکلیف مانده بود، البته گویا این بلاتکلیفی همچنان هم ادامه دارد!

در تازه ترین مورد گفته می شود نکونام پس از بازگشت هافبک عراقی نشستی با این بازیکن خواهد داشت و پس از آن درباره ادامه همکاری یا جدایی منتظر از استقلال تصمیم نهایی خودش را می گیرد. از طرف دیگر هافبک عراقی هم در پایان فصل به مدیران استقلال اعلام کرده بود که دیگر حاضر نیست به شکل قرضی برای باشگاه دیگری بازی کند و اگرسرمربی تیم نظر مثبتی روی او ندارد، قراردادش فسخ شود تا بتواند تیم جدیدش را آزادانه انتخاب کند.

گفته می شود در آن مقطع که تکلیف خود نکونام هم روشن نبود، مدیران استقلال از او می خواهند تا کمی صبر کند تا ابتدا تکلیف نیمکت مشخص شود و حتی به هافبک عراقی اعلام می کنند شاید نکونام برود و یک مربی جدید بیاید و او درباره ماندن و رفتن هافبک عراقی تصمیم گیری کند.

در نهایت نکونام ماندنی شد و همچنان مشخص نیست که او چه برنامه ای برای منتظر محمد دارد. احتمالا هافبک عراقی دهم تا پانزدهم مرداد از المپیک پاریس به تهران برگردد، البته اگر عراق تا فینال بالا نرود و تا پایان رقابت ها یعنی 25 مرداد در پاریس ماندگار نشود.

نقل و انتقالات لیگ برتر تا 28 شهریور ادامه دارد و منتظر محمد پس از بازگشت از پاریس فرصت کافی خواهد داشت تا درصورت جدایی از استقلال برای آینده اش تصمیم بگیرد. هواداران استقلال خواستار حفظ این بازیکن هستند، اما نکونام ظاهرا علاقه و اعتقاد خاصی به این بازیکن ندارد. هرچند نکونام نشان کلا اهل میدان دادن و اعتماد کردن و ریسک کردن درمورد جوانان نیست و ترجیح می دهد بازیکنان با تجربه را به بازی بگیرد!

درحال حاضر سهمیه خارجی هرباشگاه 5 نفر است و با کنار گذاشتن کوین یامگا، استقلال بلانکو، رافائل سیلوا و ماشاریپوف را در لیست خودش دارد و تنها 2 جای خالی باقی مانده است. گفته می شود هر 3 خارجی استقلال طبق قراردادشان برای فصل آینده هم ماندگار هستند. حالا نکونام باید تصمیم بگیرد که می خواهد یکی از دو سهمیه باقی مانده اش را به منتظر محمد اختصاص بدهد یا نه؟ به خصوص که گفته می شود باشگاه با یک گلر و وینگر بوسنیایی هم قرارداد بسته و قرار است در تمرینات استقلال تست شوند!؟ البته احتمال بازگشت سهمیه خارجی به 6 بازیکن هم وجود دارد و بحث آن مطرح است. عملکر منتظر محمد در المپیک پاریس و روند نقل و انتقالات استقلال قطعا تاثیر زیاد و مستقیمی در ادامه همکاری یا جدایی او از استقلال خواهد داشت.

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #جواد نکونام
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها