تا صدر را ازدست دادند شروع کردند به جنجال و حاشیه
101643
اصلانیان:به نظر من، اوسمار در پرسپولیس می‌ماند!
21 خرداد 1403 14:13
امیرحسین اصلانیان مهاجم سالهای گذشته پرسپولیس در خصوص آینده این تیم پس از فتح جام قهرمانی لیگ برتر با گل صحبت کرد.این فوروارد فیزیکی و گلزن دهه ۸۰ همچنین در پاسخ به حرفهای علیرضا بیرانوند که گفته بود بهترین نسل پرسپولیس نسل فعلی هم هست نکات جالبی را خاطرنشان کرد.

روزنامه گل

امیرحسین اصلانیان مهاجم سالهای گذشته پرسپولیس در خصوص آینده این تیم پس از فتح جام قهرمانی لیگ برتر با گل صحبت کرد.این فوروارد فیزیکی و گلزن دهه ۸۰ همچنین در پاسخ به حرفهای علیرضا بیرانوند که گفته بود بهترین نسل پرسپولیس نسل فعلی هم هست نکات جالبی را خاطرنشان کرد.

آقای اصلانیان پرسپولیس قهرمان شد و بعد از این عنوان،تیم رقیب اعم از پیشکسوتان و بازیکنان این تیم باصحبت های خود به نظر می رسد می خواهند ارزش قهرمانی سرخپوشان را لوث کنند...

دقیقا همینطور است.حرفهایی که پیشکسوتان محترم باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم می زنند کم لطفی و صحبت های واقع بینانه ای نیست.بهرحال تیم استقلال تیم قابل احترامی است و تا هفته های متوالی هم صدرنشین لیگ بود.اما طبیعت فوتبال و زیبایی آن به همین هیجان های غیر قابل پیش بینی است.ضمن اینکه پرسپولیس واقعا در نیم فصل دوم فوق العاده بود و روند بسیار خوبی را طی کرد.چه در امتیاز گیری و چه در ارائه بازی های زیبا.انصافا پرسپولیس بهترین تیم در لیگ امسال بود.صرفنظر از تعصب و اینکه سالها دراین تیم بازی کردم عرض می کنم خدمت تان.پرسپولیس فراتر از فوتبال ایران بود.هم در بخش تاکتیکی و هم در بخش بازیکن.خود استقلالی ها هم می دانند که تیم پرسپولیس حقش قهرمانی بود.اما بهرحال طبیعت فوتبال همین است.وقتی که قهرمان نشوید دوست دارید علیه تیم برنده حرف و حدیث درست کنید!

نقش اوسمار در موفقیت پرسپولیس؟

اوسمار غیرقابل پیش بینی عمل کرد.عالی بود.من بارها گفته بودم که او ممکن است نتواند در پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد.اما انصافا به عنوان یک مربی کاربلد و موفق توانست پرسپولیس را به آنچه می خواست برساند.یعنی قهرمانی.قدرت بازیخوانی خوبی داشت.درتیمش تنوع تاکتیکی داشت.بسیار حرفه ای و باتجربه نشان داد و از همه مهمتر جو و فضای خوبی رامیان بازیکنان ایجاد کرد.توانایی های زیادی داشت و به نظرم هواداران هم از عملکرد اوراضی هستند.

گفته می شود احتمالا از پرسپولیس برود!

بعید می دانم! به این شایعات توجه نکنید.معمولا زمان تمدید قراردادها از این حرف و حدیث ها زیاد است.مدیران باشگاه باجلساتی که خواهند گذاشت به احتمال زیاد با او تمدید خواهند کرد.ضمن اینکه آقای اوسمار بهتر از پرسپولیس کجا می خواهند بروند؟!

اگر رفتنی شد؟!

بهرحال باید به فکر یک مربی تراز اول بود.باتوجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک مربی خوب و درجه یک باید روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.ضمن اینکه اگر مشکلات کریم باقری حل و فصل شود او هم می تواند به عنوان یک بزرگتر روی نیمکت تیم بنشیند و کمک حال سرمربی باشد.

راستی نظرت راجع به صحبت های بیرانوند مبنی بر اینکه نسل فعلی پرسپولیس بهترین نسل است چیست؟

برای ایشان و حرفهایشان احترام قائل هستم اما او باید بداند که در چه دوره ای دارد بازی می کند! نه رقیبی هست! نه رقابتی هست! نه استعدادی تولید می شود! بله! وقتی در چنین شرایطی داری بازی می کنی که هیچ استعدادی نیست باید هم این صحبت ها مطرح شود!به نظرم این حرف ها نباید زده شود.زمانی می توانیم صحبت از بهترین نسل کنیم که ببینیم در این ۲۰سال چه استعدادی بوده و تولید شده! وقتی میانگین سنی بازیکنان ثابت تیم ملی بالای ۳۰سال است و هیچ ستاره جدیدی در این سالها رشد نکرده این صحبت ها چه منطقی دارد؟! متاسفانه یاخوشبختانه حرف ایشان را قبول ندارم اما به نظرش احترام می گذارم.

ممنون.اگر حرف خاصی مانده بفرمایید

خواهش میکنم.از شما تشکر می کنم.فقط در خصوص بیانیه های باشگاه استقلال و اعتراض آنها در خصوص داوری و اینجور حرف ها باید خدمت تان بگویم که بزرگترین عامل ازدست دادن قهرمانی استقلال خودشان بودند.کادرفنی این تیم به خصوص سرمربی آنها بقدری که در طول فصل دشمن فرضی برای تیمش درست کرد باعث شد تا تمرکز بازیکنان این تیم ازبین برود و قهرمانی را ازدست بدهند.۲۶هفته صدر بودند و چیزی نگفتند.تاصدر را ازدست دادند شروع کردند به ایجاد جاروجنجال و حاشیه!

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #اوسمار لوس ویه‌را
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها