101293
کربکندی: پرسپولیس تیم‌تر از استقلال است اما قهرمانی‌اش تضمین شده نیست
07 خرداد 1403 14:57
کارشناس فوتبال گفت: . پرسپولیس از نظر تیمی وضعیت بهتری دارد و تیم تر است اما استقلال درگیر حواشی مختلف و خود ساخته ایی شد.

روزنامه گل

رسول کربکندی در مورد کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس در دو هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به نتایج هفته گذشته لیگ، وضعیت پرسپولیس بهتر شده و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و کار استقلال سخت شده است اما دوبازی دیگر باقی مانده که هردو هفته در اوج حساسیت برگزار می شود. پرسپولیس از نظر تیمی وضعیت بهتری دارد و تیم تر است اما استقلال درگیر حواشی مختلف و خود ساخته ایی شد.وی افزود: تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید منتظر تیم های دیگر ونتایج سایر تیم ها باشد با این حال هنوز هم هیچ چیز تمام نشده و پرسپولیس نمی تواند از قهرمانی خود مطمئن باشد. و فکر کند هر دو بازی را پیروز می شود. از طرفی دیگر قضاوت برای داوران دراین دو هفته واقعا مشکل است. ممکن است یک سوت سرنوشت قهرمان لیگ را عوض کند یا سوت یک داور باعث سقوط یک تیم به لیگ پایین تر شود. این کارشناس فوتبال تاکید کرد: قضاوت داوران کار سختی در این دو هفته خواهد بود و کمیته داوران بهانه دست تیم ها ندهد ودر چینش داوران دقت لازم را داشته باشد اکنون استقلال و پرسپولیس مباحثی را در خصوص داوری ها مطرح می کنند کمیته داوران و فدراسیون فوتبال باید این بهانه را از داوران بگیرند. شاید بهتر باشد اسامی داوران در دو هفته پایانی اعلام نشود زیرا با اعلام اسامی داوران برخی به دنبال تحت تاثیر قراردادن داورها هستند.

کربکندی با اشاره به وضعیت تیم سپاهان اظهار داشت: سپاهان باید 2-3 هفته قبل از پایان لیگ قهرمان می شد اما اکنون شرایطش به گونه ای است که برای سوم شدن تلاش می کند.وی با اشاره به پرونده فساد در فوتبال گفت: بحث فساد در فوتبال با همت دادگستری استان کرمان به راه افتاد و امیدوارم در مقابله با فساد اقدام های خوب و موثری انجام شود زمانی که من سرمربی تیم صبا بودم داور یک پنالتی در دقیقه 90 برای حریف گرفت و من هم عصبانی شدم وگفتم فوتبال ما کثیف شده است. بعد به کمیته انضباطی احضار شدم و دیدم در جلسه انضباطی دنبال دستگاه دی وی دی هستند تا فیلم مصاحبه ام را بازبینی کنند، گفت دستگاه نمی خواهد که خودم اینجا هستم وآن حرف ها را تکرا ر میکنم آنها گفتند می دانیم ناپاکی در فوتبال هست اما شما همه را ناپاک خطاب کردید که گفتم وقتی فشارم روی هزار است دیگر نمی توانستم پرانتز باز کنم! به هر حال دو جلسه محروم و 3 میلیون تومان جریمه شدم. بعد از آن هم هیچکس سراغی از من نگرفت که بگوید چرا گفتی فوتبال ناپاک است و کدام بخش آن ناپاک است!

#رسول کربکندی #پیشکسوت فوتبال ایران #استقلال #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها