101289
عقیلی: حالا استقلالی‌ها ۲ شمشیر در دست دارند!
07 خرداد 1403 14:13
مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اگر در بازی‌های گذشته در دست بازیکنان استقلال یک شمشیر وجود داشت حالا با از دست دادن صدرنشینی آنها دو شمشیر در دست دارند.

روزنامه گل

هادی عقیلی درباره عملکرد گل‌گهر در فصل جاری و اینکه قبول دارد آنها پایین‌تر از حد انتظار نتیجه گرفته‌اند، گفت: من نظر شخصی‌ام را می‌گویم و اعتقاد دارم که از لحاظ امتیازگیری موفق نبودیم و به هدف‌هایی که داشتیم نرسیدیم، اما در نیم‌فصل دوم از لحاظ شکل بازی پیشرفت داشتیم. البته این را هم باید در نظر گرفت که مصدومیت و محرومیت بازیکنان در این فصل خیلی به تیم ما ضربه زد، ولی از لحاظ شکل بازی شرایط خوبی داشتیم و شاید فقط در نیمه دوم بازی با آلومینیوم و نیمه اول بازی با هوادار پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه راجع به کار کردن با سرمربی یونانی این تیم اظهار داشت: واقعاً کار کردن با اوزونیدیس تجربه بسیار خوبی بود. من در دوران بازیگری با مربیان بزرگی کار کردم و در این فصل به‌عنوان مربی این فرصت را داشتم که در کنار اوزونیدیس باشم و خوشحالم که با این مربی کار کردم.

وی در مورد بازی این تیم مقابل استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر تصریح کرد: قطعاً این یک بازی مهم برای هر دو تیم محسوب می‌شود و هر دو تیم انگیزه‌های خاص خودشان را برای این بازی دارند. استقلال بعد از تساوی در قائمشهر می‌خواهد همچنان امیدهای خودش را برای قهرمانی زنده نگه دارد. اگر در بازی‌های گذشته در دست بازیکنان استقلال یک شمشیر وجود داشت حالا با از دست دادن صدرنشینی آنها دو شمشیر در دست دارند. قطعاً کار ما سخت خواهد شد، ولی امیدوارم با انجام یک بازی خوب بتوانیم امتیاز بگیریم.

#هادی عقیلی #گل گهر سیرجان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها