101285
غفلتی که در صورت تکرار، قهرمانی را از پرسپولیس می‌گیرد!
07 خرداد 1403 12:41
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تحلیل عملکرد این تیم مقابل استقلال خوزستان؛ درباره تاوان تکرار یک غفلت بزرگ برای سرخپوشان هشدار داد!

روزنامه گل

جواد منافی در خصوص کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من در 10 سال گذشته به یاد ندارم که پرسپولیس در یک نیمه 3 گل دریافت کند و حدود 75 دقیقه نمایش ضعیفی داشته باشد. بازیکنان بویژه در خط دفاعی، بازی سردرگمی ارائه کردند و اشتباهات متعدد و عدم تمرکز باعث شده بود که استقلال خوزستان خیلی راحت به دروازه پرسپولیس نزدیک شود و 3 بار دروازه بیرانوند را باز کنند. شاگردان اوسمار به هیچ وجه تمرکز نداشتند و انگار که فکر و ذهن‌شان در زمین نیست و نمی‌توانستند روی دروازه استقلال موقعیت گل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان با توجه به شرایطی که در جدول داشت، برای کسب امتیاز به آزادی آمده بود و به همین دلیل بازیکنان این تیم خیلی فشرده در مقابل دروازه خود بازی می‌کردند و چشم به ضدحملات داشتند و در نیمه اول از آشفتگی بازیکنان پرسپولیس نهایت استفاده را برد و با برتری به رختکن رفتند. در چند بازی دیگر هم پیش آمده بود که سرخپوشان مقابل تیمی که بسته و دفاعی بازی می‌کند به مشکل می‌خورد، اما وقتی که بازیکن حریف اخراج شد، به یک‌باره ورق برگشت و با توجه به تعویض‌هایی هم که اوسمار انجام داد، پرسپولیس توانست بازی را برگرداند و از شکست، پیروزی بسازد. من فکر می‌کنم که این بازی درس خوبی شد تا کادرفنی و بازیکنان حواس‌شان را جمع کنند و 2 بازی آینده را با تمرکز صد درصدی بازی کنند و توجه‌شان فقط به پیروزی باشد، اگر ذره‌ای غفلت کنند ممکن است دیگر نتوانند مانند بازی با استقلال خوزستان جبران کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: استقلال خوزستان خیلی خوب برای بازی با پرسپولیس آماده شده بود. آنها در بازی قبلی‌شان 4 گل در خانه از نساجی خورده بودند اما برای گرفتن حداقل امتیاز به بازی با پرسپولیس آمده بودند و تا قبل از اینکه مدافع این تیم اخراج شود خیلی مردانه بازی کردند. کادرفنی استقلال خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودند و ستاره‌های پرسپولیس را یارگیری کرده بودند، بازیکنانی مثل ارونوف و ترابی هر وقت صاحب توپ می‌شدند حداقل 2 نفر روی پای آنها می‌آمدند تا از بازیسازی آنها جلوگیری کنند.

منافی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس پس از صدرنشینی عنوان کرد: من خیلی نگران 2 بازی باقی‌مانده هستم، نباید همه چیز را تمام شده دانست. ما دو بازی حیاتی در پیش داریم و برای قهرمانی، نیاز به پیروزی مقابل شمس‌آذر و مس رفسنجان داریم که هر دو تیم هم تیم‌های خوب و سرحالی هستند. بازیکنان پرسپولیس باید از تک موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند، پرسپولیس دیگر فرصت غافلگیر شدن را ندارد و باید با تمام تمرکز و انگیزه در 2 بازی بعد را به پیروزی برسد.

#جواد منافی #پیشکسوت پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها