از مدت‌ها قبل گفته بودم که باید مراقب این تیم باشند
101276
پیوس: شمس‌آذر بزرگترین چالش فصل پرسپولیس است
07 خرداد 1403 12:22
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش و آقای گل سابق تیم فوتبال  پرسپولیس عقیده دارد مسابقه با استقلال خوزستان بازی بسیار جذابی بود به طوری که در پایان اشکش را درآورده است و حالا با جرات می گوید  این تیم شایسته قهرمانی است.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش و آقای گل سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد مسابقه با استقلال خوزستان بازی بسیار جذابی بود به طوری که در پایان اشکش را درآورده است و حالا با جرات می گوید این تیم شایسته قهرمانی است.

فرشاد پیوس مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس بعداز پیروزی پرگل و دراماتیک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در تهران و صدر نشینی این تیم گفت: یکی از دراماتیک‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر را شاهد بودیم. صادقانه بگویم برای این مسابقه اشک شوق ریختم. تماشاگران بزرگ‌ترین شوک به سرخ‌پوشان برای این کامبک بودند.البته باید بگویم دیدن نیمه اول این مسابقه برای من بسیار سخت و ناراحت کننده بود چرا که خوشبین‌ترین هوادار استقلال خوزستان و حتی کارشناسان فوتبال هم هم فکرش را نمی‌کردند در ورزشگاه آزادیو مقابل 50 هزار هوادار پرسپولیس و نیز مقابل مدعی قهرمانی ۳ گل به ثمر برسانند. من عقیده دارم دلیل این فروپاشی تنها نداشتن تمرکز و عدم هماهنگی میان مدافعان مرکزی پرسپولیس بود. متاسفانه روی گل اول دانیال اسماعیلی فر و کنعانی زادگان در خط دفاع به سادگی یکدیگر را گم کردند و در مقابل مهاجم آبی‌ها با نفوذ به موقع توانست دروازه بیرانوند را باز کند. روی گل دوم و حتی سوم هم به همین صورت مدافعان گنگ بودند و یک جورایی کم کاری کردند.

فرشاد پیوس در ادامه در خصوص نیمه دوم و اینکه چه شد پرسپولیس متحول شد گفت: اوسمار در بین دو نمیه تعویض های خوبی انجام داد و همین تعویض ها باعث شد موتور پرسپولیس روشن شود ویک نیمه دوم رویایی را رقم زد. پرسپولیس چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم بی محابا حمله کرد و فشار مضاعفی بر روی دروازه استقلال خوزستان آورد و همین فشار بی امان در نهایت جواب داد و پرسپولیس موفق شد ضمن اخراجی گرفتن از حریف 4 گل هم بزند تا برنده بازی با خته باشد.

مهاجم سابق ملی پوش پرسپولیس در باره گزنی آل کثیر و اورونوف گفت: عیسی آل‌کثیر میل شدیدی به گلزنی دارد و به نظرم زوج بسیار خطرناک و زهرداری را با اورونوف تشکیل داده‌اند. بازیسازی در نیمه دوم خیلی خوب انجام شد و مهاجمان به خوبی تغذیه شدند. اولین بار بود که روحیه پیروزی را تا این حد در وجود بازیکنان حس کردم. امید عالیشاه در این مسابقه نمره قبولی گرفت و بازیگردانی فوق‌العاده‌ای را انجام داد. این بازی باید در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود.

وقتی صحبه از بازیکنانشد فرشاد پیوس اشاره ای هم به متحول شدن کنعانی زادگان و اسماعیل فر در نیمه دوم داشت و باین این جمله در ادامه گفت: همانطور که در بالا گفتم کنعانی‌زادگان و اسماعیلی‌فر همان بازیکنانی بودند که با اشتباهاتشان شرایط پرسپولیس را به مرز فروپاشی رساندند و روی هر سه گل خورده نقش اصلی را داشتند. اما در نیمه دوم این دو بازیکن متحول شدند. من عقیده دارم هم اوسمار با ان ها صحبت های لازم را انجام داده است و هم اینکه شعاع حرکتی این دوبازیکن عوض شد و نیز اضافه شدن علی نعمتی باعث شد که کنعانی زادگان بیشتر رو به جلو بازی کند. به هر حال باید بگویم در نیمه دوم این دوبازیکن عالی بودند و با دو گلی که زدند، اشتباهاتشان را جبران کردند.

فرشاد پیوس اشاره ای هم به تیم استقلال خوزستان و اخراج بازیکن این تیم داشت و گفت: اخراج بازیکن برزیلی استقلال خوزستان نقش زیادی در کامبک سرخ‌پوشان داشت چرا که پس از اخراج وی ورق به سمت شاگردان اوسمار برگشت و پرسپولیس فشار را بیشتر کردو البته مصدومیت های پی درپی بازیکنان این تیم و نیز تعویض هایی که انجام دادند همه به نفع پرسپولیس بود چون فشار را بر خط دفاع پرسپولیس کم کردند.

فرشاد پیوس در ادامه به اعتراض استقلالی ها صحبت هایی که انجام دادند و نیز اعتراض به داوری ها گفت: اعتراض استقلالی ها به جا نیست. از نظر من داوران در این هفته عملکرد خوبی داشتند و با توجه به حساسیت لیگ آن‌ها به خوبی سوت زدند و با دل و جان بازی را قضاوت کردند. باید به داوران لیگ بهای بیشتری داده شود و آن‌ها را از نظر مالی حمایت کنند. برخی تیم‌ها به جای اینکه به زمین و زمان توهین کنند بهتر است که روی تاکتیک تیمشان کار کنند چرا که مشکل دقیقاً از همانجاست.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درباره دیدار آینده سرخ‌پوشان با شمس‌آذر در قزوین با بیان اینکه تقابل اوسمار و دقیقی می‌تواند جذاب باشد، و نیز شانس قهرمانی پرسپولیس در پایان لیگ گفت: باید مراقب شمس آذر باشیم، زیرا آن‌ها با مربی جوانشان به شدت میل به گلزنی دارند. شمس آذر بعد از استقلال خوزستان بزرگ‌ترین چالشی است که از مدت‌ها قبل به آن اشاره کردم و گفتم که باید مراقب این تیم باشند. شاگردان دقیقی جایگاه خوبی در جدول دارند. ۶ امتیاز تا پایان لیگ باقی مانده است و به نظرم هنوز جنگ برای قهرمانی ادامه دارد. امیدوارم هواداران همچنان یار دوازدهم تیم باشند. پرسپولیس لایق ترین تیم برای قهرمانی است. من عقیده دارم پرسپولیس می تواند هم شمس آذر را شکست دهد و هم مس رفسنجان را و در نهایت در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرد.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #آرش جعفری #شمس آذر قزوین #اوسمار لوس ویه‌را #فرشاد پیوس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها