از ۸ تا 11 خرداد برگزار خواهد شد
101267
مهم ترین نمایشگاه ورزش کشور
07 خرداد 1403 03:31
بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران به همت شرکت میلاد نور از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در فضایی بالغ بر ۱۲  هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

روزنامه گل

این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد تجاری و تخصصی در حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی در ایران و منطقه شناخته می شود، فرصتی ارزشمند برای فعالان این صنعت به منظور تبادل اطلاعات، ارائه نوآوری ها و دستاوردهای جدید، توسعه بازار و برقراری ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری فراهم می کند.

در این دوره از نمایشگاه، طیف گسترده ای از کالاها و خدمات در حوزه های مختلف ورزشی از جمله لوازم و تجهیزات مربوط به رشته های مختلف ورزشی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدنسازی، شنا، تنیس، ژیمناستیک، یوگا و ...، انواع پوشاک و کفش ورزشی برای بانوان، آقایان و کودکان، مناسب برای رشته های مختلف ورزشی، تجهیزات مربوط به ساخت و تولید لوازم و تجهیزات ورزشی، کفپوش های ورزشی، مبلمان ورزشی و ...، خدمات مربوط به باشگاه های ورزشی، استخرها، مجتمع های ورزشی، تورهای ورزشی و ... به نمایش گذاشته خواهد شد.

ستاد برگزاری این رویداد مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه را رونق و توسعه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی در کشور، معرفی آخرین نوآوری ها و دستاوردهای صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی در سطح جهانی، ایجاد فرصتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه بازار برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی، جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی و.. عنوان کرده است.

حضور در این نمایشگاه به تمامی فعالان صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی، ورزشکاران، مربیان، مدیران باشگاه های ورزشی، صادرکنندگان، واردکنندگان، سرمایه گذاران و علاقه مندان به ورزش پیشنهاد می شود.

#وزارت ورزش #وزیر ورزش و جوانان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها