101256
نکونام: هیچ قولی برای قهرمانی ندادم
06 خرداد 1403 18:12
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زحمت‌مان را می‌کشیم، ولی هیچ قولی برای قهرمانی ندادم.

روزنامه گل

واد نکونام در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو هفته از لیگ مانده و تمام تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده است تا ان‌شاءالله بهترین عملکرد را داشته باشیم. یادتان باشد روز اول گفتم که تا روز آخر می‌جنگم. زحمت‌مان را می‌کشیم، ولی هیچ قولی برای قهرمانی ندادم. بهتر است فیلم‌ها و حرف‌های من را مرور کنید. من گفتم که اگر 13 بازیکن هم داشته باشیم برای قهرمانی می‌جنگیم. الان هم برنامه ما هیچ تغییری پیدا نکرده است و تا آخرین روز می‌جنگیم.

مطمئنم جام قهرمانی برای ما و هواداران ماست
وی در ادامه افزود: هرچند خیلی‌ها نمی‌خواستند این تیم نتیجه بگیرد و گفتند تیم پنجم یا سیزدهم شود، اما من از روز اول گفتم که استقلال باشگاه بزرگی است و نباید کوچکش کنیم، با این وجود کسانی که کوچک بودند اینجا دوست داشتند باشگاه را کوچک کنند. خدا را شکر با کمک هواداران و بازیکنان اجازه ندادیم. تا لحظه آخر در فوتبال نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود. باید تلاش کنیم و دو بازی آخر را ببریم. رقیب تحت فشار است و من مطمئنم که بعد از دو بازی جام قهرمانی برای ما و هواداران‌مان است.

تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم
سرمربی تیم استقلال در واکنش به این موضوع که اظهارات او و بازیکنان تیمش بعد از بازی با نساجی نشانه ناامیدی بود، اما امروز بعد از 24 ساعت ظاهراً تیم ریکاوری شده است و شانس قهرمانی دارد، گفت: نه اینطور نیست؛ ناکامی نیست. من صحبت‌های بعد از بازی‌ام را عیناً‌ تکرار می‌کنم. شما قضاوت بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان و ملوان را ببینید! بازی ما را با مس رفسنجان و نساجی ببینید. هیچ بحثی در این نیست. بحث آن روز ما کاملاً درست و فنی بود، چون با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند مگر می‌شود قهرمان شد؟! در زمین شما تیم را می‌بینید؛ ما از روز اول همین بودیم. هیچ‌کدام از بازیکنان ما حق ندارند یک روز بد تمرین کنند. مگر می‌توانند یک روز بد بازی کنند؟ ما این همه هوادار داریم؛ مگر می‌تواند بازیکن کم‌کاری کند. نکته دوم این است که تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم. ما زحمت‌مان را کشیدیم؛ کسانی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند، وگرنه ما تا الان قهرمان شده و جشن‌مان را هم گرفته بودیم.

به ناحق به رده دوم جدول آمدیم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم
نکونام افزود: من شش تیم را نام می‌برم که از ما بیشتر هزینه کردند. شما نمی‌دانید چه بلایی سر بازیکنان ما آمد. بازیکن ما قرارداد هشت میلیاردی تیمش را یک میلیارد کرد. بازیکن داشتیم قراردادش را 150 میلیون تومان کرد تا سقف را رعایت کند و در آخر هم در نیم‌فصل از تیم‌مان رفت. این اتفاقات امسال پدر تیم ما را درآورد، ولی ما تعارف نداریم و با استقلال شوخی نداریم. از روز اول گفتم که تمام وجودم را می‌گذارم و بازیکن هم باید وظیفه‌اش را انجام دهد. ما اینجا یک وظیفه داریم و آنهم جنگیدن برای استقلال تا روزی است که این پرچم را در دست داریم. مطمئن باشید این تیم تا آخرین لحظه می‌جنگند و به امید خدا اتفاقات خوب فوتبالی هم بیفتد و ما بتوانیم حق‌مان را بگیرم، چون الان به ناحق به رده دوم آمدیم.

#جواد نکونام #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها