با پیروزی در هر دو بازی پایانی ممکن می‌شود
101229
اوسمار و امید رسیدن به فرهاد!
06 خرداد 1403 10:27
سید یاسر رضوی - پرسپولیس در یک جدال سخت مقابل استقلال خوزستان که کمتر هوادار این تیم فکر می کرد مقابل شاگردان پورموسوی به مشکل بخورد با یک نتیجه عجیب و غریب به صدر جدول رسید. در مسابقه ای که استقلال خوزستان 3 بر صفر جلو بود اما در نهایت با چهار گل شکست خورد تا تساوی شاگردان نکونام در قائمشهر، تیم اوسمار را در دو هفته مانده به پایان لیگ به صدر جدول برساند.

روزنامه گل

سید یاسر رضوی - پرسپولیس در یک جدال سخت مقابل استقلال خوزستان که کمتر هوادار این تیم فکر می کرد مقابل شاگردان پورموسوی به مشکل بخورد با یک نتیجه عجیب و غریب به صدر جدول رسید. در مسابقه ای که استقلال خوزستان 3 بر صفر جلو بود اما در نهایت با چهار گل شکست خورد تا تساوی شاگردان نکونام در قائمشهر، تیم اوسمار را در دو هفته مانده به پایان لیگ به صدر جدول برساند. پرسپولیس با این برد 62 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال نکونام به صدر جدول رسید. جدا از اینکه در نهایت کدام تیم می تواند جام قهرمانی لیگ بیست و سوم را بالای سر ببرد، نتیجه گیری در این دو مسابقه می تواند یک دستاورد دیگر هم برای پرسپولیس جدا از کسب قهرمانی نهم به همراه داشته باشد.

استقلال با تساوی مقابل نساجی علاوه بر اینکه شانس قهرمانی خودش را برابر پرسپولیس کمتر کرد، این شانس که بتواند رکورد فرهاد مجیدی را بشکند را هم از دست داد. فرهاد مجیدی که توانست در لیگ بیست و یکم استقلال را با یک نتیجه گیری عالی بدون شکست در پایان فاتح لیگ کند، این قهرمانی را با کسب 68 امتیاز به دست آورد.

حالا این شانس در اختیار اوسمار، سرمربی پرسپولیس است. پرسپولیس اگر در دو بازی پیش رو مقابل شمس آذر قزوین و مس رفسنجان برنده از زمین خارج شود، این مربی و شاگردانش علاوه بر اینکه توانسته اند برای نهمین بار در 23 دوره مختلف لیگ برتر عنوان قهرمانی را به دست بیاورند و دست نیافتنی تر از قبل کارشان را دنبال کنند، آنها می توانند به رکورد فرهاد مجیدی هم در لیگ بیست و یکم که استقلال را قهرمان کرد، برسند.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدیاسر رضوی #پرسپولیس #اوسمار لوس ویه‌را #فرهاد مجیدی #استقلال
تازه ترین خبرها