درگیری چرک، ادامه دارد
101185
حیف از اسم کودکستان!
05 خرداد 1403 12:51
مارینا سوری - دو هفته پیش باشگاه پرسپولیس با انتشار مدارکی مدعی شد استقلال در این فصل 18 امتیاز از ناحیه اشتباهات داوری سود کرده است. این ماجرا سر و صدای زیادی به پا کرد و بعد از آن کسانی در اردوگاه استقلال رو به تلافی آوردند. به عنوان مثال پرویز مظلومی، بازیکن و مربی پیشین آبی‌ها مدعی شد پرسپولیس هم 14 امتیاز از داوری سود کرده.

روزنامه گل

مارینا سوری - دو هفته پیش باشگاه پرسپولیس با انتشار مدارکی مدعی شد استقلال در این فصل 18 امتیاز از ناحیه اشتباهات داوری سود کرده است. این ماجرا سر و صدای زیادی به پا کرد و بعد از آن کسانی در اردوگاه استقلال رو به تلافی آوردند. به عنوان مثال پرویز مظلومی، بازیکن و مربی پیشین آبی‌ها مدعی شد پرسپولیس هم 14 امتیاز از داوری سود کرده. 24 ساعت بعد، حمید رجبی دستیار جواد نکونام هم در نشست خبری پیش از بازی با فولاد عینا همین مساله را تکرار کرد، اما گویا دل آبی‌ها آرام نگرفت و آنها ویدیویی تهیه کردند که نشان می‌داد سرخپوشان تا اینجا 20 امتیاز از ناحیه اشتباهات داوری نفع برده‌اند!نکته جالب ماجرا اینجاست که در حد فاصل این دو ادعای 14 و 20 امتیازی، فقط یک بازی برگزار شده و محال است پرسپولیس در یک مسابقه 3 امتیازی، ناگهان 6 امتیاز از اشتباهات داوری سود کرده باشد!

جانمایه کلام، همان است که بارها گفته شده؛ نه اینها مزیت چندانی نسبت به آنها دارند و نه آنها خیلی فرهیخته‌تر از اینها هستند. فوتبال ایران گرفتار سیکل باطل حاشیه و هرج و مرج شده؛ هر چقدر مسایل فنی کمرنگ است، اباطیلی مثل این ادعاهای هجو و گل‌درشت، خرافات و پرخاشگری، جنجال‌های زرد و کم‌مایه و تنش‌های نفرت‌انگیز زیاد به چشم می‌خورد. خواستیم به همین بهانه یادآوری کنیم این فوتبال شبیه «کودکستان» شده، یادمان آمد حتی آنجا هم اینقدر سطح پایین و باری به هر جهت نیست.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها