مورایس از پرسپولیس به استقلال شیفت کرد
101184
حالا نوبت «بوم بوم» است!
05 خرداد 1403 12:47
در تمام طول فصل گذشته که پرسپولیس شانس قهرمانی داشت، با سپاهان در رقابت بود و نهایتا توانست جام را بالای سر ببرد، این تیم آماج حملات و طعنه و کنایه‌های ژوزه مورایس قرار داشت.

روزنامه گل

در تمام طول فصل گذشته که پرسپولیس شانس قهرمانی داشت، با سپاهان در رقابت بود و نهایتا توانست جام را بالای سر ببرد، این تیم آماج حملات و طعنه و کنایه‌های ژوزه مورایس قرار داشت. سرمربی پرتغالی راست می‌رفت، چپ می‌آمد به پرسپولیس گیر می‌داد؛ این که محل بازی‌های‌شان کجاست، مربیانی که سابقه بازی در این تیم را دارند چطور جلوی سرخپوشان ظاهر می‌شوند و مسایل مربوط به داوری و برنامه‌ریزی و بقیه داستان‌ها. آن زمان با هر طعنه مورایس به پرسپولیس، دل خیلی از استقلالی‌ها هم خنک می‌شد و به حمایت از این مربی می‌پرداختند.

حالا اما ورق برگشته؛ فعلا استقلال در صدر است و دیگر طعنه به پرسپولیس نمی‌صرفد. بنابراین سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با هوادار سراغ آبی‌ها رفته و بهانه تماشای یک بازی اوساسونا در سال‌های دور، گفته: «یادم است سبک بازی اوساسونا مثل استقلال بود؛ بوم، بوم، بوم. آخرش هم همانطوری گل زدند و بردند. بله، با بوم، بوم، بوم هم می‌شود برنده شد!» نمی‌دانیم الان احساس استقلالی‌ها نسبت به این جملات چیست و شاید اگر در همین لحظه از جواد نکونام بپرسید، یکی از آن پاسخ‌های آتشین خود را به مربی پرتغالی بدهد، اما دست‌کم روشن شده مساله مورایس فقط پرسپولیس نیست؛ هر تیمی است که موفق‌تر باشد و آن بالا بنشیند. الان اگر ملوان و نفت آبادان هم آن بالا بودند، لابد مورایس چیزی برای کنایه زدن به آنها پیدا می‌کرد!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها