عبور طلایی قایدی از حواشی زندگی شخصی
101183
بحرانی که فرصت شد
05 خرداد 1403 12:43
صد البته طلاق چیز خوبی نیست و زندگی خصوصی آدم‌ها هم به خودشان مربوط می‌شود. با این حال دست‌کم به شوخی می‌شود گفت حواشی اخیر مهدی قائدی و جدایی او از همسرش، حداقل در کوتاه مدت به شکل عجیبی باعث اوج‌گیری این فوتبالیست شده است!

روزنامه گل

صد البته طلاق چیز خوبی نیست و زندگی خصوصی آدم‌ها هم به خودشان مربوط می‌شود. با این حال دست‌کم به شوخی می‌شود گفت حواشی اخیر مهدی قائدی و جدایی او از همسرش، حداقل در کوتاه مدت به شکل عجیبی باعث اوج‌گیری این فوتبالیست شده است! آمار و عملکرد مهدی طارمی طی هفته‌های اخیر خیره‌کننده بوده و شاید نشان می‌دهد او از بک بند مهم رها شده است. مهاجم سابق استقلال این هفته هم ترک عادت نکرد و دروازه الوصل را گشود، هرچند الاتحاد کلبا در نهایت با نتیجه چهار بر دو برابر صدرنشین لیگ امارات شکست خورد.

به طور کلی اما قائدی در بیست‌وپنج سالگی در بهترین فرمش قرار گرفته و شاید بد نباشد که نیم‌نگاه جدی به حضور در لیگ‌های اروپایی هم داشته باشد. او این فصل فقط در لیگ امارات دوازده گل برای الاتحاد کلبا زده و شش پاس گل هم داده است. بنابراین در شرایطی که کلبا کلا سی‌وهفت گل به ثمر رسانده، قائدی به تنهایی روی نیمی از این گل‌ها تاثیر داشته است. او در جام ملت‌های آسیا هم هر زمان به بازی گرفته شد عملکرد خوبی داشت، هرچند امیر قلعه‌نویی به شکل عجیبی در جریان آن شکست بزرگ برابر قطر به این بازیکن فانتزی‌باز میدان نداد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها