مغانلو با دبل آقای گلی به عنایتی و طارمی می رسد
101180
شهریار به دنبال فتح الفتوح!
05 خرداد 1403 11:47
شاید هنوز هم پرسپولیسی ها از اینکه نتوانستند طی این سال ها شهریار مغانلو را در اختیار داشته باشند، آه حسرت شان ادامه دار باشد. مهاجم زهرداری که در آسی توانست کمک شایانی به پرسپولیس بکند اما به واسطه برخی مسائل مالی و عدم توافق با باشگاه خارجی او در نهایت سپاهان بود که توانست این بازیکن تاثیرگذار را به خدمت بگیرد تا طی چند فصل اخیر به خوبی خط حمله خودش را با این مهاجم گلزن تقویت کرده باشد.

روزنامه گل

سیدمحمد کسری رضوی - شاید هنوز هم پرسپولیسی ها از اینکه نتوانستند طی این سال ها شهریار مغانلو را در اختیار داشته باشند، آه حسرت شان ادامه دار باشد. مهاجم زهرداری که در آسی توانست کمک شایانی به پرسپولیس بکند اما به واسطه برخی مسائل مالی و عدم توافق با باشگاه خارجی او در نهایت سپاهان بود که توانست این بازیکن تاثیرگذار را به خدمت بگیرد تا طی چند فصل اخیر به خوبی خط حمله خودش را با این مهاجم گلزن تقویت کرده باشد. مهاجمی که حالا مثل فصل گذشته در لیگ بیست و سوم هم در صدر جدول گلزنان قرار دارد و با زدن 15 گل توانسته حسابی فاصله خودش را با دیگر رقبا بالا ببرد. مساله ای که به نظر می رسد این بازیکن را به نحوی از حالا باید آقای گل این فصل هم دانست تا حالا در صورت رخ دادن این اتفاق او مثل رضا عنایتی و مهدی طارمی از این حیث در ادوار مختلف لیگ برتر طلایه دار خواهد شد. به همین بهانه نگاهی به این اتفاق و نزدیک شدن او به رکورد طارمی و عنایتی داریم و اینکه شاید بتواند این مسیر را با رکوردشکنی به نام خودش ثبت کند.

شهریار تاس یک یا 4 می خواهد

مهدی طارمی تنها بازیکنی است که در دوره‌های اخیر لیگ برتر موفق شده از عنوان آقای گلی خود با پیراهن یک تیم دفاع کند. پیش از طارمی، غلامرضا عنایتی هم موفق به انجام این کار شده بود اما این اتفاق به سال ۱۳۸۵ برمی‌گردد و از آن زمان مدت زیادی گذشته است. ‌مهدی طارمی با ۱۶ و ۱۸ گل موفق شد در دو دوره خود را به عنوان آقای‌گل لیگ برتر معرفی کند و حالا شهریار مغانلو فرصت خوبی برای عبور از طارمی دارد. شهریار اکنون ۱۵ گله است و با انجام بازی های باقی مانده تا پایان لیگ بیست‌وسوم فرصت دارد این رکورد را به نام خودش کند. هرچند که این مطلب تا پیش از بازی این تیم در هفته بیست و هشتم تنظیم شده است. . ‌‌مغانلو با توجه به اوضاع جدول آقای گلی، با عدد ۱۵ هم از می‌تواند از عنوان آقای گلی خود دفاع کند و او حالا به دنبال بهبود رکورد است.

خط و نشان مغانلو

شهریار مغانلو با عملکرد خوب خود در لیگ بیست‌وسوم برای سایر مهاجمان تیم‌ملی خط و نشان کشیده است و حالا باید ستاره‌های خط حمله تیم ملی نگران حضور شهریار باشند چراکه قطعا برای آن‌ها رقیب قدری خواهد بود. ‌شهریار در لیگ بیست‌وسوم، می‌توانست آقای گلی خود را در جشن قهرمانی سپاهان جشن بگیرد اما عملکرد ضعیف سپاهان برابر فانوس به‌دستان، باعث شد شاگردان ژوزه مورایس از کورس قهرمانی خارج شوند و حالا تنها امید آن‌ها برای حضور در سطح اول مسابقات آسیایی، قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه پلی‌آف باشد. شهریار قطعا دوست دارد در سطح اول مسابقات حضور داشته باشد چراکه توجه رسانه‌ها با او دوچندان می‌شود و بعدا شاید فرصت حضور در یک تیم عربی را داشته باشد پس تمام تلاش خود را برای قهرمانی سپاهان در جام حذفی می‌کند. ‌مغانلو تا پایان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر با ۱۵ گل در صدر لیست قرار دارد و در یک‌قدمی ثبت نام خود در تاریخ لیگ برتر است و امید به تکرار عنوان آقای گلی‌اش با ثبت یک رکورد ویژه دارد و باید دید مغانلو لیگ بیست‌وسوم را با چند گل تمام می‌کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدمحمدکسری رضوی #سپاهان #مهدی طارمی #شهریار مغانلو
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها