101161
حسینی: شایستگی بچه‌های ما به فوتبال ایران ثابت شد
04 خرداد 1403 23:37
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، برد مقابل گل‌گهر سیرجان شایستگی شاگردانش را به فوتبال ایران ثابت کرده است.

روزنامه گل

سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از برتری 3 بر 2 این تیم در خانه گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: در نشست خبری قبل از بازی پیش‌بینی یک بازی خوب را کرده بودم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و یک گل تاکتیکی خیلی قشنگ زدیم. در ادامه گل‌گهر اطراف هجده قدم ما خطاهای متعدد گرفت. نمی‌دانم واقعاً همه آنها خطا بود یا نه، باید برویم و ببینیم. گل‌گهر از ایستگاهی‌های خود به یک گل رسید.

بیشتر بخوانید

حسینی: جایگاه نزدیک آلومینیوم و گل‌گهر باعث بازی زیبا می‌شود

وی تصریح کرد: آنها از تبحری که در انتقال‌ها و ضدحملات داشتند یکی دو موقعیت دیگر گیرشان آمد و تیم ما هم فوتبال خوبی بازی می‌کرد، اما یکی، دو موقعیت روی ضدحمله دادیم. نیمه دوم کامل در اختیار ما بود و بچه‌ها خیلی روان و خوب بازی می‌کردند و به گل دوم رسیدیم. در یک صحنه نمی‌دانم چرا داور یک بازیکن ما و گل‌گهر را اخراج کرد و ما دلیلش را نفهمیدیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: اینکه داور راحت بازیکنان تیم‌ها را اخراج می‌کند یعنی بازی را خراب می‌کند. تا قبل از اخراج هر دو تیم بازی جوانمردانه و خوب فوتبال بازی می‌کردند و همه هم لذت می‌برند. بعد از اخراج‌ها بازی از دست داور در رفت و در ادامه روی حرکتی که اصلاً نفهمیدیم تیم ما را 9 نفره کرد و در ادامه هم یک پنالتی عجیب و غریب گرفت. داور روز خوبی نداشت و ما دنبال اعتراض کردن نیستیم، اما چیزی که مشهود بود داور روز خوبی نداشت.

حسنی در خاتمه تصریح کرد: ان‌شاءالله در ادامه راه داوران دیگر چنین روزهایی نداشته باشند. بچه‌ها مقابل تیم خوب گل‌گهر زحمت کشیدند و بازی جوانمردانه‌ای ارائه کردند و گل‌های خیلی زیبایی زدیم. جا دارد به تک تک بچه‌ها تبریک بگویم. ما این شش هفت روز را در خود استان کرمان ماندیم و بچه‌ها دور از خانواده سعی کردند تمرکز خوبی روی بازی داشته باشند و مزد زحمات‌شان را هم گرفتند. این برد شایستگی این بچه‌های فنی را به فوتبال ما ثابت کرد.

#مجتبی حسینی #آلومینیوم اراک
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها