درخشش دنباله‌دار قایدی و حسرت کم بازی کردن او در تیم ملی
101145
فصل پشیمانی امیر
04 خرداد 1403 18:50
باز هم باشو و یک گل دیگر برای الاتحاد کلبا! فروغ مهدی قائدی در لیگ امارات هیچ پایانی ندارد و مدت‌هاست که گلزنی‌های پیاپی او، به یک خبر تکراری در فوتبال ایران تبدیل شده. در مسابقات این هفته لیگ امارات، الاتحاد کلبا در حالی با نتیجه 4 بر 2 برابر الوصل صدرنشین شکست خورد که گل نخست زردها را مهدی قائدی به ثمر رساند.

روزنامه گل

باز هم باشو و یک گل دیگر برای الاتحاد کلبا! فروغ مهدی قائدی در لیگ امارات هیچ پایانی ندارد و مدت‌هاست که گلزنی‌های پیاپی او، به یک خبر تکراری در فوتبال ایران تبدیل شده. در مسابقات این هفته لیگ امارات، الاتحاد کلبا در حالی با نتیجه 4 بر 2 برابر الوصل صدرنشین شکست خورد که گل نخست زردها را مهدی قائدی به ثمر رساند. الاتحاد کلبا هفته گذشته هم با تنها گل قائدی العین را شکست داده بود. این سومین گلی بود که مهاجم پیشین استقلال وارد دروازه العین می‌کرد؛ تیمی که این فصل به فینال لیگ قهرمانان رسیده و فاصله‌ای تا قهرمانی آسیا ندارد! به این ترتیب آمار مهدی قائدی در فصل جاری به 12گل و 6پاس گل رسید! به این ترتیب باشو تنها در لیگ امارات روی 18گل تیمش نقش مستقیم داشته که آمار بسیار خوبی به‌نظر می‌رسد.

فرم درخشانی که قایدی این هفته‌ها گرفته، شاید بیش از پیش یک سؤال را در ذهن هواداران فوتبال به‌وجود می‌آورد؛‌ اینکه چرا این بازیکن در جام ملت‌های آسیا کمتر از حقش بازی کرد؟ مخصوصا در بازی نیمه‌نهایی با قطر که منجر به حذف تیم ملی شد، جای خالی قائدی حس می‌شد؛ بازیکنی که بتواند با حرکات پا به توپش ساختار دفاعی حریف را به هم بریزد و در کرختی خط حمله، موقعیت درست کند. عجیب است که این همه مربی در کادرفنی تیم ملی، متوجه آمادگی قائدی نشدند و نیمکت‌نشینی این بازیکن، یک فرصت احتمالی بزرگ را از خودش و کل تیم گرفت.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها