پرسپولیس نباید بگذارد بازی با استقلال خوزستان گره بخورد
101023
محمدخانی: علی بیرانوند بهترین موقع از افت خارج شد
29 ارديبهشت 1403 12:46
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم بازی سختی مقابل تیم استقلال خوزستان دارد و نباید به هیچ وجه این تیم ته جدولی را دست کم بگیرد.ناصرمحمدخانی مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا در خصوص برد پرسپولیس مقابل تیم هوادار گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس در ادامه روند خوبش در لیگ 3 امتیاز مهم دیگر را کسب کرد تا کماکان درکورس قهرمانی باقی بماند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم بازی سختی مقابل تیم استقلال خوزستان دارد و نباید به هیچ وجه این تیم ته جدولی را دست کم بگیرد.ناصرمحمدخانی مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا در خصوص برد پرسپولیس مقابل تیم هوادار گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس در ادامه روند خوبش در لیگ 3 امتیاز مهم دیگر را کسب کرد تا کماکان درکورس قهرمانی باقی بماند. پرسپولیس در نیمه اول موقعیت های بسیار خوبی داشت که فقط یکبار به گل رسید و در مقابل چندین موقعیت را راحت از دست داد. برای تیمی مثل پرسپولیس خیلی بد است که اینگونه موقعیت از دست بدهد. در ادامه و در نیمه دوم هم باز این پرسپولیس بود که تیم برتر میدان بود و موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند و در ادامه به حفظ نتیجه پرداخت.

محمد خانی در ادامه در خصوص تیم هوادار و فشاری که به تیم پرسپولیس آورد گفت: هوادار مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و اصلا عقب نشنین نکرد. آن ها به ضد فوتبال روی نیاوردند و 90 دقیقه پابه پای پرسپولیس فوتبال بازی کردند. این تیم حتی چند موقعیت خوب هم بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که بیرانوند به خوبی مانع گلزنی آن ها شد. من به مسعود شجاعی تبریک می گم در عین جوانی به یک مربی خوب تبدیل شده و تیم خوبی را درست کرده است.

محمد خانی در ادامه در مورد بیرانوند و بازی خوب او مقابل هوادار گفت: بیرانوند چند بازی است که به روزهای خوب خودش برگشته است. البته این بدین معنی نیست که او گلر بدی بوده بلکه در یک مقطع با افت مواجه شد که برای هر بازیکنی پیش می آید که او با دوبازی خوب مقابل نساجی هوادار نشان داد همان علی بیرو است که پرسپولیس به آن نیاز دارد و در واقع او در بهترین زمان ممکن از افت خارج شد.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در مورد گلزنی عیسی آل کثیر در این دیدار که موفق شد دو گل بزند گفت: عیسی در این بازی دو گل زد و حداقل 3 گل هم نزد. او متاسفانه کمی نوسان دارد و باید این نوسان را از بین ببرد. او خوب شوت می زند و ضربه سر های خوبی هم دارد. البته درجاگیری کمی ضعف داردکه باید ان را بر طرف کند. عیسی با توجه به فیزیک خوبی که دارد باید بهتر از این ها عمل کند.

ناصر محمد خانی در ادامه در مورد بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان در تهران گفت: بازی با تیم های ته جدولی همیشه سخت است. استقلال خوزستان در شرایط بدی قرار دارد و برای اینه سقوط نکند مطمنا انتحاری بازی خواهد کرد. این تیم در تهران از پرسپولیس امتیاز می خواهد و برای همین هجومی بازی می کند و این به نفع پرسپولیس است. از سوی دیگر پرسپولیس هم خوب می داند که امتیاز از دست دادن در این بازی یعنی از دست رفتن قهرمانی برای همین پرسپولیس هم با تمام عناصر هجومی اش وارد میدان می شود تا برنده باشد. من عقیده دارم اگر پرسپولیس در همان 20 دقیه اول به گل برسد خیلی راحت برنده بازی خواهد بود. برای همین پرسپولیسی ها نباید بگذارند بازی گره بخورد. البته این بدین معنی نیست که دفاع کردن را در دستور کار نداشته باشیم. بازی با هوادار متاسفانه در خط دفاع زیاد خوب نبودیم. در بازی رفت هم این تیم دو گل در اهواز به ما زد برای همین باید مراقب باشیم. با تمام این اوصاف من فکر می کنم پرسپولیس با یک نتیجه خوب برنده این بازی خواهد بود و یک قدم بلند برای قهرمانی خواهد برداشت.

محمدخانی درخصوص اینکه شانس قهرمانی پرسپولیس را چقدر می داند گفت: ببینید پرسپولیس همانقدر شانس دارد که استقلال دارد. هردوتیم شانه به شانه هم حرکت می کنند. و هر یک از دوتیم منتظر لغزش دیگری است امیدوارم که این لغزش درانتها به سود پرسپولیس باشد و قهرمان شود.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #ناصر محمدخانی #پرسپولیس #علیرضا بیرانوند #اوسمار لوس ویه‌را #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها