برای قهرمانی باید برنده هر سه فینال باقیمانده باشیم
100899
شاه محمدی: مهاجمان دقت می‌کردند هوادار هم شش‌تایی می‌شد
25 ارديبهشت 1403 11:37
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، اوسمار و شاگردانش 3 فینال بزرگ تا پایان فصل دارند و باید برای قهرمانی در هر فینال برنده شوند.جمشید شاه‌محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در خصوص پیروزی شاگردان اوسمار در بازی با هوادار گفت: بازی جذابی بود و لذت بردیم. خداراشکر بازیکنان با صلابت بازی کردند و ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کردند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، اوسمار و شاگردانش 3 فینال بزرگ تا پایان فصل دارند و باید برای قهرمانی در هر فینال برنده شوند.جمشید شاه‌محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در خصوص پیروزی شاگردان اوسمار در بازی با هوادار گفت: بازی جذابی بود و لذت بردیم. خداراشکر بازیکنان با صلابت بازی کردند و ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کردند. البته پرسپولیس باید بیشتر از 2 گل به هوادار می زد. در نیمه اول هم عیسی آل کثیر و هم اورنوف در چند موقعیت تک به تک قرار گرفتند که متاسفانه با بی دقتی ضرباتشان را به بیرون زدند تا شاهد یک نیمه پر گل نباشیم. اما در هر حال پرسپولیس در هر دونیمه خوب بازی کرد و اگر مهاجمان این تیم دقت بیشتری به خرج می داند می توانستند با گل های بیشتری برنده شوند تا جاییکه هوادار را6 تایی کنند.

شاه محمدی در ادامه در مورد تیم هوادار و اینکه این تیم این هفته ها خوب فوتبال می کند گفت: هوادار در هفته‌های اخیر با مسعود شجاعی ثابت کرده که راحت نمی‌بازد و تیمش خیلی راحت گل می‌زند. شما دیدید مقابل پرسپولیس این تیم خیلی خوب بازی کرد و اصلا به ضد فوتبال روی نیاورد. در هر دونیمه شاگردان مسعود شجاعی یک بازی رو به جلو را به نمایش گذاشتند و حتی چند فرصت هم داشتند که به پرسولیس گل بزنندکه با درخشش بیرانوند نتوانستند به گل برسند. من می خواهم به شما بگویم یکی از علت هایی که این بازی زیبا شد نمایش خوب تیم هوادار بود.

شاه محمدی در ادامه به درخشش علیرضا بیرانوند در بازی با هوادار گفت: بیرانوند در این بازی خیلی خوب بود. شما در این بازی نقش یک دروازه بان خوب را دیدید. یک دروازه بان خوب نقش بسیار تعیین کننده ای در نیتجه بازی دارد. من عقیده دارم درخشش بیرانوند در این مسابقه مزید بر علت شد تا بازیکنان با روحیه بیشتر به مسابقه ادامه دهند. امیدوارم روند رو به جلو بیرانوند در 3 بازی بعدی هم ادامه داشته باشند.

مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد اورونوف که در بازی با نساجی عالی بود و در این بازی خوب نبود گفت: در اینکه اورونوف بازیکن تکنیکی و تأثیرگذاری است شکی نیست، اما نباید فقط او را خیلی بزرگ کنید! پرسپولیس بازیکنان دیگری هم دارد که خیلی می‌دوند، می‌جنگند و زحمت می‌کشند، اما اورونوف به خاطر گل‌هایی که می‌زند بیشتر دیده می‌شود. به نظر من پرداختن بیش از حد به یک بازیکن ممکن است تیم را وارد حاشیه و دودستگی کند و حتی برای خود اورونوف هم خوب نیست. من فکر می کنم همین پرداختن بیش از اندازه به او باعث شد که در بازی با هوادار مثل همیشه نباشد. البته باید این را هم اضافه کنم که یک بازیکن روز خوب و یک روز بد دارد همیشه شما نمی توانید انتظار داشته باشید که بازیکن رو فرم باشد.

جمشید شاه محمدی در ادامه در مورد بازی عیسی آل کثیر و دو گلی که زد و چند موقعیت خوب گلزنی راهم از دست داد، گفت: عیسی بازیکن بسیار خوبی است اما نمی دانم چرا اینقدر نوسان دارد. او باید دقت بیشتری در ضربات آخر داشته باشد. شمادر فوتبال همیشه این همه موقعیت به دست نمی آورید. او فیزیک خوبی دارد و خوب شوت می زند ولی تمرکز لازم را ندارد و همین باعث نوسان می شود.

جمشید شاه‌محمدی در خصوص سرنوشت قهرمانی در پایان فصل گفت: من عقیده دارم تیمی که در 3 بازی پایانی تمرکز بیشتری داشته باشد و به نتایج حریف مقابل نگاه نکند شانس بیشتری خواهد داشت. الان شما باید تمرکز و آرامش داشته باشید و در مقابل از حاشیه دوری کنید. برای همین پرسپولیس باید با تمرکز بیشتر و در آرامش بازی منطقی خودش را انجام دهد و مطمنا با این رویه می تواند قهرمان شود.

شاه محمدی در ادامه دراین خصوص که شانس پرسپولیس در سرنوشت قهرمانی چقدراست گفت: به عقیده من باید در ادامه لیگ تمام انرژی خودمان را بگذاریم، چرا که ۳ فینال بزرگ تا پایان فصل داریم و هر ۹ امتیاز ممکن را باید کسب کنیم. اوسمار باید حریفان را به خوبی آنالیز کند و از ۳ امتحان بزرگ با نمره قبولی عبور کند تا برای حضور قدرتمند او در فصل آینده تصمیم‌گیری شود. از سوی دیگر هواداران هم برای رسیدن به قهرمانی باید تا آخرین لحظه از تیم حمایت کنند.

شاه محمدی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بعد گفت: بازی سختی است تیم هایی که در انتهای جدول قراردارند برای بقا سر مقابل توپ می گذارند. شما دیدید این تیم در اصفهان یک امتیاز از سپاهان گرفت. بنابراین پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان کار راحتی ندارد. البته این تیم برای اینکه امتیاز بگیرد تا سقوط نکند مطمنا فوتبال بازی می کند و اگر گل اول را هم دریافت کند بازتر بازی می کند واین موضوع به نفع پرسپولیس است. ما برای قهرمانی همانطور که گفتم باید همه تیم ها را ببریم.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها