لطفا آقای قلعه نویی جواب دهد
100842
برای سرگرمی هم‌ که‌شده، لیگ را ببینید!
24 ارديبهشت 1403 12:32
دکتر امید مافی- از ذره بین های تیم ملی در جدال های مرگ و زندگی خبری نیست تا برخی تصور کنند موریانه ها از حالا کاغذ مدعوین تیم ملی را جویده اند. در حالیکه تب لیگ به چهل درجه رسیده و این روزها در ورزشگاه ها سنگ روی سنگ بند نمی شود از امیر قلعه نویی و دار و دسته اش خبر دندان گیری به گوش نمی رسد و کادر فنی تیم ملی خواسته یا ناخواسته به محاق رفته است.

روزنامه گل

دکتر امید مافی- از ذره بین های تیم ملی در جدال های مرگ و زندگی خبری نیست تا برخی تصور کنند موریانه ها از حالا کاغذ مدعوین تیم ملی را جویده اند. در حالیکه تب لیگ به چهل درجه رسیده و این روزها در ورزشگاه ها سنگ روی سنگ بند نمی شود از امیر قلعه نویی و دار و دسته اش خبر دندان گیری به گوش نمی رسد و کادر فنی تیم ملی خواسته یا ناخواسته به محاق رفته است. کمی تا قسمتی حیرت آور است. در روزهایی که چهره ها و پدیده ها به سیم آخر می زنند تا سوار قطار تیم ملی شوند سوزنبان و دستیارانش آفتابی نمی شوند تا برخی به این برداشت ساده برسند که امیر عزم راسخی برای تغییر دکوراسیون تیم ملی ندارد. این در حالی است که حمید مطهری راننده تراکتور شده و سعید الهویی در خارج از ایران سِیر می کند.آیا غیبت سرمربی و معتمدانش در ورزشگاه ها سیگنال بی اهمیتی لیگ در قامت شاکله فوتبال ایران را صادر کرده است؟ آیا نیمکت تیم ملی برای پیکار خرداد ماه حساب ویژه ای روی ستارگان لیگ باز نکرده؟اصلا آیا قرار است با همان تیم جام ملت ها به دریافت ویزای جام جهانی بیندیشیم؟

این ها سوالاتی هستند به قدر قامت قلعه نویی که پسر نازی آباد باید پاسخگوی تک تک آن ها باشد. بالاخره لیگ برای تیم ملی قاتق نان است یا قاتل جان امیرخان؟!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها