محرم و انگیزه‌های بالا برای شکست مورایس
100758
دلم می‌خواد به اصفهون برگردم ...
22 ارديبهشت 1403 12:31
سیدیاسر رضوی  - بدون شک در گیرودار رقابت های سخت لیگ برتر امسال آنهم در روزهای پایانی خود در جدال های هفته بیست و هفتم، فارغ از جدال مدعیان قهرمانی و مدعیان فرار از سقوط، یک بازی حساس دیگر هم وجود دارد. مسابقه ای که در رفسنجان قرار است برگزار شود و مس این شهر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - بدون شک در گیرودار رقابت های سخت لیگ برتر امسال آنهم در روزهای پایانی خود در جدال های هفته بیست و هفتم، فارغ از جدال مدعیان قهرمانی و مدعیان فرار از سقوط، یک بازی حساس دیگر هم وجود دارد. مسابقه ای که در رفسنجان قرار است برگزار شود و مس این شهر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. سپاهانی که قرار است با هدایت مورایس مقابل محرم نویدکیایی قرار بگیرد که نتایج درخشان او با مس حسابی هواداران این تیم را بابت نداشتن در این مقطع دچار حسرت کرده است. شخصی که هم در دوران بازی کردنش برای سپاهان و بستن کاپیتان برای هواداران این تیم و شهر اصفهان محبوب بود و هم بعد از اینکه هدایت این تیم به او سپرده شد و نتوانست آن چنان که باید و شاید نتایج درخوری به دست بیاورد.

مورایس اینگونه جای نویدکیا را گرفت

نویدکیا پس از خداحافظی از مستطیل سبز، در مقطعی به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شد. ‌‌محرم نویدکیا در شهریور ۱۳۹۹ پس از جلسه با محمدرضا ساکت طی قراردادی 3 ساله به عنوان سرمربی زردپوشان اصفهانی انتخاب شد. مدیران سپاهان با این تصمیم، بسیاری از هواداران خود را خوشحال کردند چرا که محرم به عنوان بازیکن سال‌ها در سپاهان درخشید و قطعا هدایت این تیم هم برای او مناسب بود. ‌‌نویدکیا در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با سپاهان به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید. محرم نویدکیا اما پس از پایان فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ جای خود را به ژوزه مورایس پرتغالی داد تا دستیار سابق مورینیو سکان هدایت سپاهان را در دست بگیرد. ‌‌مورایس هم موفق شد با سپاهان به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند و در فصل جاری لیگ برتر با کسب نتایج ضعیف برابر تیم‌های میانه جدولی و حتی پایین‌ جدولی، از کورس قهرمانی جا ماند تا هواداران سپاهان خواهان بازگشت محرم نویدکیا به اصفهان باشند!

محرم برای اولین بار در قامت رقیب

این نخستین تقابل محرم نویدکیا در قامت سرمربی مقابل سپاهان خواهد بود. بازی ای که نتیجه آن قطعا سرنوشت محرم را در آینده فوتبالی اش می تواند دستخوش تغییرات زیادی کند. مس رفسنجان با او جان تازه ای گرفته و از سوی دیگر کم کم اصفهان و سپاهان با نیم نگاهی به این درخشش دوباره بلندتر نام او را برای بازگشت فریاد می زنند. مس رفسنجان لیگ بیست‌وسوم را با ساکت الهامی شروع کرد. ساکت در تیم جدید خود نتوانست نتایج خوبی کسب کند تا خیلی زود پایان همکاری او با رفسنجانی‌ها فرا برسد. مدیران مس رفسنجان پس از قطع همکاری با ساکت الهامی تصمیم گرفتند محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی انتخاب کنند تا اسطوره سپاهان این‌بار با تیم دیگری در لیگ برتر حاضر شود.

محرم نویدکیا با مس رفسنجان نتایج خوبی کسب کرده و سبک بازی این تیم را هم تغییر داده است. مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر باید برابر سپاهان قرار بگیرد تا محرم نویدکیا این بار در قامت یک رقیب با تیم محبوب خود مواجه شود. باید منتظر ماند و دید سرنوشت این بازی جذاب چگونه رقم می‌خورد و کدام تیم سربلند از زمین مسابقه خارج می‌شود.

دلم می خواد به اصفهون برگردم

بدون شک نتیجه این بازی برای هر دو تیم مهم خواهد بود. یک سوی ماجرا ژوزه مورایسی قرار دارد که طی هفته های اخیر بابت دوباره نتیجه نگرفتن سپاهان کهکشانی حسابی در لبه تیز انتقادات قرار گرفته و در سوی دیگر محرم نویدکیایی که برابر تیم سابقش که هم در آن بازی کرده و هم هدایت آن را برعهده داشته به دنبال اثبات توانایی های خودش و تداوم نتیجه گیری های اخیر مس رفسنجان است. البته باید به این موارد به تقابل مورایس و محرم هم اشاره کرد یک بخش این تقابل که به مثابه جنگ تمام عیار است بین این دو خواهد بود. مورایس که به جای محرم به اصفهان آمد و هدایت سپاهان را بر عهده گرفت حالا در شرایطی مقابل نویدکیا قرار می گیرد که باخت به او یک پیام را به نصف جهان مخابره خواهد کرد. اینکه اصفهان و هواداران سپاهان بدون شک بعد از این بازی در صورت باخت مورایس یکصدا دوباره محرم را صدا خواهند زد و قطعا خود نویدکیا هم بدش نمی آید که دوباره به اصفهان برگردد. هم اکنون خیلی ها معتقدند اگر فرصتی که با این بازیکنان به مورایس داده شد به نویدکیا می دادند قطعا سپاهان روزهای بهتری را تجربه می کرد و این فشار باعث شده که مورایس در شرایطی پا به این برز بگذارد که نتیجه نگرفتن در این میدان شاید او را یک گام به درب خروج سپاهان نزدیک تر کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدیاسر رضوی #مس رفسنجان #محرم نویدکیا # ژوزه مورایس #سپاهان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها