پرسپولیس – هوادار جدال فوق حساس
100756
نبرد هفتم با طعم قهرمانی
22 ارديبهشت 1403 12:20
آرش جعفری - تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار ازهفته بیست و هفتم در تهران و ورزشگاه دستگردی به میزبانی هوادار به مصاف هم می روند.هوادار که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد همیشه یک رقیب سرسخت برای پرسپولیس بوده و اگر بگویم این تیم در لیگ بیست و یکم، یکی از تیم هایی بود که ترمز پرسپولیس را در راه قهرمانی کشید سخنی به گزاف نگفته ایم.

روزنامه گل

آرش جعفری - تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار ازهفته بیست و هفتم در تهران و ورزشگاه دستگردی به میزبانی هوادار به مصاف هم می روند.هوادار که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد همیشه یک رقیب سرسخت برای پرسپولیس بوده و اگر بگویم این تیم در لیگ بیست و یکم، یکی از تیم هایی بود که ترمز پرسپولیس را در راه قهرمانی کشید سخنی به گزاف نگفته ایم. چرا که این تیم در اولین حضورش با دو تساوی مقابل پرسپولیس 4 امتیاز حساس از قرمزپوشان تهرانی گرفت تا این تیم نتوانند ششمین قهرمانی پی در پی خودرا جشن بگیرند.حالا در شرایطی تقریبا مشابه پرسپولیس در حالی که برای قهرمانی به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف هوادار برود.

البته تیم هوادار نسبت به دو سال پیش تغییراتی زیادی چه در کادر مدیریتی و کادر فنی دارد. هدایت این روزهای هوادار به عهده مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی است که تازه به جرگه مربیان اضافه شده است.هوادار با مسعود شجاعی نتایج بسیار خوبی در نیم فصل دوم گرفته و دیگر مثل تیم نیم فصل اول نیست که راحت به هر تیمی امتیاز بدهد.پرسپولیس هم در آن سوی میدان برای اینکه از کورس قهرمانی از استقلال عقب نماند باید حتما این تیم را شکست دهد.

پرسپولیس و هوادار تا کنون 5 مرتبه در لیگ برتر و یک بار هم در جام حذفی به مصاف هم رفته اند که آمار در 6 بازی گذشته به نفع سرخ پوشان تهرانی است. این دوتیم در 6 بازی که به مصاف هم رفته اند پرسپولیس موفق شده 3 بار این تیم را شکست دهد، دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و یک بار هم هوادار موفق شده پرسپولیس را شکست دهد.پرسپولیس در 6 بازی گذشته موفق شده 9 گل به تیم هوادار بزند. در مقابل هوادار هم موفق شده 5 گل به پرسپولیس بزند.

پرگل ترین بازی این دوتیم که دوبار منجر به پیروزی پرسپولیس شده با نتیجه 3 بر یک بوده است یک بار در لیگ برتر و یکبار هم در جام حذفی پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک پیروزی شده است. تنها پیروزی هوادار هم با نتیجه یک بر صفر بوده است.سعید صادقی بهترین گلزن پرسپولیس مقابل هوادار است . او با دبل در بازی سوم یکی از تاثیر گذار ترین بازیکن پرسپولیس در اولین برد پرسپولیس بود. سیامک نعمتی ، فرشاد فرجی ، لوکادیا، امیری ، گولسیانی و آل کثیر گلزنان پرسپولیس مقابل هوادار بودند که به غیر از نعمتی و لوکادیا بقیه بازیکنان در بازی هفتم این شانس رادارند که بازهم به هواردار گل بزنند.

یکی دیگر از نکات بازی این دوتیم تغییر سرمربیان در نیم فصل دوم است. در بازی رفت این دوتیم در نیم فصل اول یحیی گل محمدی و محمود فکری بر روی نیمکت دو تیم نشسته بودند که حالا اوسمار برزیلی در پرسپولیس و مسعود شجاعی در هوادار جای آن ها را گرفته اند و این به نوعی اولین تقابل این دو مربی در لیگ برتر است.علیرضا حقیقی دروازه بان تیم هوادار که این فصل به جمع شاگردان مسعود شجاعی پیوسته سابقه سال ها حضور در پرسپولیس رادارد تا جاییکه حتی به او پسر پرسپولیس هم گفته می شود. این تقابل در نوع خودش دیدنی خواهد بود.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #هواداران فوتبال #اوسمار لوس ویه‌را #مسعود شجاعي
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها