تیم‌های حریف، گلر دارند؟
100753
اتفاق باورنکردنی در مورد استقلال
22 ارديبهشت 1403 12:12
استقلال البته در نیمه‌دوم بازی با ذوب‌آهن و مخصوصا تا زمانی که گل مساوی را به ثمر رساند فوتبال هجومی و خوبی بازی کرد اما به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد این تیم در حال ثبت یک آمار جهانی در مورد استفاده حداکثری از موقعیت‌های حداقلی است!

روزنامه گل

استقلال البته در نیمه‌دوم بازی با ذوب‌آهن و مخصوصا تا زمانی که گل مساوی را به ثمر رساند فوتبال هجومی و خوبی بازی کرد اما به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد این تیم در حال ثبت یک آمار جهانی در مورد استفاده حداکثری از موقعیت‌های حداقلی است! آمارهای ثبت‌شده در 3بازی اخیر آبی‌ها که با گلزنی آنها همراه بوده، نشان می‌دهد تمامی ضربات داخل چارچوب بازیکنان استقلال به گل تبدیل شده است! اگر بازی بدون گل با تراکتور را کنار بگذاریم، استقلال تنها ضربه داخل چارچوبش را مقابل آلومینیوم اراک به گل تبدیل کرد، پس از آن هر 3ضربه داخل چارچوب این تیم مقابل شمس‌آذر گل شد و مقابل ذوب‌آهن نیز آبی‌ها با وجود فشار زیاد در نیمه‌دوم، فقط 2ضربه داخل چارچوب داشتند که هر دو توسط ماشاریپوف و بلانکو به گل تبدیل شد.

چه بسا ثبت چنین آماری نشان‌دهنده ضعف گلرهای روبه‌رو هم باشد اما حداقل در مورد محسن فروزان می‌شود گفت با وجود همه حرف و حدیث‌ها و خروج‌های عجیب و غریبی که انجام می‌داد، واقعا نمی‌توانست روی گل‌های دریافتی کار چندانی انجام بدهد. حسابگری استقلالی‌ها در جایی ارزشمندتر است که مثلا به یاد بیاوریم پرسپولیس در همین بازی با نساجی 11ضربه به سمت دروازه داشت که 5تا از آنها داخل چارچوب بود و همین ریخت‌وپاش، چیزی نمانده بود لیگ را برای قرمزها به پایان برساند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها