مرد شماره یک استقلال دوباره محبوب شد
100684
تغییر چهره ؛ از ستاره افول کرده تا ناجی !
19 ارديبهشت 1403 14:48
دکتر مصطفی قدم خیر - از آن روزهای برزخی حسین حسینی هنوز یکسال نگذشته است. گلر جوانی که با درخشش خودش مهدی رحمتی را از میدان به در کرد تا شماره یک آبی را برتن کند.

روزنامه گل

دکتر مصطفی قدم خیر - از آن روزهای برزخی حسین حسینی هنوز یکسال نگذشته است. گلر جوانی که با درخشش خودش مهدی رحمتی را از میدان به در کرد تا شماره یک آبی را برتن کند. در ادامه او به بازوبند کاپیتانی استقلال هم رسید و حتی بازی و کلین شیت در جام جهانی را هم به کارنامه اش اضافه کرد. حسینی در لیگ بیست و یکم که آبی ها با ثبت رکورد شکست ناپذیری قهرمان شدند او نقش اساسی داشت و از ستاره های اصلی و تاثیرگذار تیم فرهاد مجیدی بود.

داستان حسینی در لیگ بیست و دوم اما متفاوت بود. دست های او مانند همیشه مطمئن نبود و حضوری متزلزل در درون دروازه استقلال داشت، آنهم در شرایطی که پرسپولیس به عنوان رقیب سنتی آبی ها با درخشش علیرضا بیراوند رقبا را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

وقتی استقلال ساپینتو تمام دربی ها را به پرسپولیس باخت که حسینی هم با گل هایی که دریافت کرد در آن نقش داشت و در ادامه قهرمانی لیگ را از دست داد، جدایی حسین حسینی و آمدن یک جانشین خوب به جای او تبدیل به یکی از خواسته های اصلی آنها در نقل و انتقالات شد. حسین پورحمیدی، امیر عابدزاده، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری و... هم همگی گزینه های استقلال بودند، اما برخلاف خواسته هواداران و مدیران و مربیان استقلال سرنوشت تقدیر دیگری برای استقلال و حسینی رقم زد. در نهایت او در استقلال ماندگار شد و امروز تبدیل به یک ستاره و ناجی برای آبی پوشان شده است. حسینی به ویژه بعد از سیو سرنوشت سازش در بازی با ذوب آهن که استقلال را در بازی نگه داشت تبدیل به قهرمان هواداران شده است.

حالا نه تنها کسی برای جدایبی او لحظه شماری نمی کند که بع داشتن چنین گلری افتخار هم می کنند. به ویژه در این روزها که بیرانوند و پرسپولیس دچار افت شده اند و هیچ دروازه بانی نیست که درحال حاضر بشود گفت آماده تر و بهتر از کاپیتان استقلال است.

بدون تردید درصورت قهرمانی استقلال با ادامه درخشش حسینی در بازی های پیش رو چهره شماره یک آبی ها را نزد هواداران کاملا ترمیم خواهد کرد و او تبدیل به یک بازیکن ویژه می شود. تقریبا همان جایگاهی که مهدی رحمتی برای مدت ها در اختیار داشت. البته حسینی برای تکمیل کردن کلکسیون افتخاراتش یک چیز مهم کم دارد. او هنوز نتوانسته ستاره اول استقلال در دربی ها باشد و طعم برد در جریان بازی را بچشد.

حسینی و استقلال هنوز 4 فینال پیش رو دارند که اگر باید آنها سربلند بیرون بیایند، اما دست کم تا به امروز حسینی توانسته خودش را از آن شرایط بدی که در پایان فصل گذشته داشت خارج کند و حالا دوباره استقلالی ها به او ایمان و اعتماد پیدا کرده اند که شماره یک تیم شان باشد. شلاید خالدآبادی هم زمانی که پیشنهاد پرسپولیس را پس زد و به استقلال آمد فکرش را نمی کرد که حسینی این گونه اعتبار از دست رفته اش را بازیابی کند و موقعیت اش را استحکام ببخشد!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها